Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu että hoitajat on hylkiöitä treffimaailmassa. =(

Vierailija
16.06.2012 |

Siis jos juttelee jonkun kanssa ja tulee ilmi työpaikat niin miehet varmaan metsästää jotain lääkäriä tai asianajajaa. Koska eivät ota myöhemmin yhteyttä. Olen ihan nättikin vielä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siinä käsityksessä että hoitsut olisivat hyvinkin suosittuja, semmoinen naisellinen hoiva-ammatti kun on kyseessä. Kun taas meitä teknisen alan insinöörisnaisia vähän jopa pelätään.

Vierailija
2/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuilta saa helpoiten pillua, seksiseurana mainioita.

Mutta vakavaan suhteeseen jonkun lähärin kanssa... ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin haluavat myöskään itseään paremmin koulutettua tai palkattua, saatikka älykkäämpää naista.

Eli riippunee kai sitten mistä piireistä etsit. Mutta jos kyseessä on sellaiset korkeasti koulutetut miehet, jotka arvostavat koulutusta enemmän kuin naisen ulkonäköä, niin kai on ihan mahdollista että olet hylkiö.

Itse tunnen lähinnä miehiä, jotka tykkäävät juuri näteistä naisellisista naisista. Eli ap ilmeisesti yrität vääränlaisia miehiä tai liikut väärässä piirissä. Jos olet lähihoitaja, niin moni kunnon duunarimies hihkuu riemusta sinut saadessaan ja jos olet sairaanhoitaja, niin kelpaat monelle insinöörismiehelle. Eli tietyllä lailla taitaa monesti olla tuo tietty luokkataso parinmuodostuksessa se ohjaava tekijä kuitenkin, mutta ei ilman ulkonäköä.

Itse en koe että omassa arvossani miesten silmissä olisi kyse koulutuksesta, vaan ehdottomasti enemmän on luonnekysymys. Ulkonäölläni aikanaan kyllä pärjäsi, mutta luonteellani oli vaikea löytää miestä joka oikeasti halusi minut. Voimakastahtoinen ja äänekäs nainen ei oikein ollut kovin miehen päiväuni...

Vierailija
4/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos juttelee jonkun kanssa ja tulee ilmi työpaikat niin miehet varmaan metsästää jotain lääkäriä tai asianajajaa. Koska eivät ota myöhemmin yhteyttä. Olen ihan nättikin vielä.

Jos miehet etsivät lääkäriä tai asianajajaa, niin he ovat sellaisia yleensä itsekin. Taidat itse olla sellainen jolle ei tasoisesi duunarimies kelpaa, ja sitten itket mikset kelpaa lääkäreille tai asianajajille.

Vierailija
5/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siinä käsityksessä että hoitsut olisivat hyvinkin suosittuja, semmoinen naisellinen hoiva-ammatti kun on kyseessä. Kun taas meitä teknisen alan insinöörisnaisia vähän jopa pelätään.

Alemmissa sosiaaliluokissa.

Vierailija
6/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä hakevat tavallaan samantyyppisiä ihmisiä kuin itsekin ovat. En minäkään osaa kuvitella että jonkun insinöörin tai tohtorismiehen kanssa rupeaisin millekkään... Kyllä aikalailla saa olla epätyypillinen tohtori että minut sytyttää! :D Ihan tavalliset amisduunarit vaan viehättävät minua eniten. Ei sillä koulutuksella nyt mitään väliä ole sillä tavalla että se mikään ratkaiseva asia olisi mutta kyllähän tohtori ja ajoneuvoasentaja yleensä aika erilaisia ihmisiä ovat kaikella lailla...

t.hoitsu

Vierailija
7/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perinteinen stereotypiahan on että hoitajilla on paremmat mahdollisuudet päästä rikkaisiin naimisiin, koska kiinnostavat yläluokkaisia miehiä sitten kun kaikki yläluokkaiset naiset on varattu. Mutta oikeasti tuollaista on tapahtunut kai viimeksi sata vuotta sitten.

Vierailija
8/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että kysyntää on vieläkin, vaikka ikää melkein 40v!

Olen kyllä nätti ja hyvävartaloinen :)

T:sh (hyvässä suhteessa...)

Vierailija
9/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut hyvin miehiä ja itse uskoisin sen johtuvan siitä, että olen kaunis ja hyväntuulinen. Nykyään olen ollut 15v naimisissa, mutta edelleen tulee treffikutsuja. sellaisiltakin jotka eivät tiedä ammattiani.

Vierailija
10/10 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh ja luonteeltani avoin, hyväntuulinen ja plussaa myös hyvä ulkonäkö.

Onnellisesti naimisissa jo pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi