Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu? Laihdutuksesta..

Vierailija
15.06.2012 |

Olen ollut laihdutuskuurilla jo pidemmän tovin, ja eilen söin pitkästä aikaa ravintolassa. Söin suht terveellisesti eivätkä päivän kaloritkaan tainneet ylittyä. Mutta kuitenkin paino nousi melkein 2kg tuosta! Onko minun ihan turha laihduttaa, jos lihon heti takaisin jos edes herkkuja vilkaisenkaan.. Masentaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kilon heitot painossa on _täysin normaalia_! Edellä on hyviä arvauksia myös. Missä vaiheessa kuukautiskiertosi on? Minun esimerkiksi on parempi vältellä vaakaa juuri ennen kuukautisten alkamista, lukema on poikkeuksetta 'liian paljon', aivan sama miten on syönyt.

Vierailija
2/3 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös alkoholi nostaa painoa, joten ravintolaruoka ja lasi jotain alkoholipitoista on varma painon nousu. tosin se neste poistuu muutaman päivän sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuo ole oikeaa lihomista (rasvan kertymistä rasvasoluihin) vaan nestetasapainon tilapäinen muutos. Nestetasapainoa muutta esim. tavallista suurempi hiilihydraattien syöminen, tavallista suurempi suolan syöminen, alkoholi, kuukautiskierron vaihe jne. Mutta ei se lihomista ole todellakaan tuo nesteen takia tapahtuva painon nousu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän