Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli tänä aamuna työmatkalta ja lähti jo töihin.

Vierailija
12.06.2012 |

On siis lentänyt koko yön, kaukoidästä tuli. Kuulemma sähköposti niin täynnä, että helpompi mennä töihin sitä setvimään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai nokian insinööri?

ap

Vierailija
2/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikös nyt ole työpäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jaksaisitteko itse, kun olette olleet ensin ulkomailla työmatkalla viikon (myös viikonlopun) ja tehneet siellä pitkää päivää, heti yölennon jälkeen lähteä aamulla töihin? Itse en jaksaisi. Miehelle se kai on ok, koska itsehän se sillä vaan helpottaa työtänsä, että sinne töihin heti raahautuu, näin ymmärsin. Mies ehti siis tunnin olla kotona tänä aamuna.

ap

Vierailija
4/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun myös työmatkoilla, en millään jaksasi koko viikkoa valvoa.

Tosiaan on paljon helpompaa mennä suoraan lennolta töihin ja hoitaa tietyt viikon seisseet työasiat pois alta, kun antaa niiden jatkaa kertymistään.

Vierailija
5/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se jaksamisesta ole kiinni. Jos on työpäivä on työpäivä. Sairaslomaako sen ois pitäny lähtee hakemaan?!

Vierailija
6/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan AP:ta, kova on miehen tahti. En itse ainakaan saa lentomatkan aikana sitä tarvittavaa lepoa mitä normiyöunilla saa, ja useinhan nuo ulkomaan päivät on ihan 24x7 työntekoa. Samaa aikataulua joudun suorittamaan välillä, ja energiajuomaa kuluu että työpäivän pysyy hereillä. Johtoporrashan siis nukkuu ja pitää vapaapäiviä jos tehdään viikonloppuisin töitä, ei me "duunarit". Kaikille ihmettelijöille: suosittelen itse kokeilemaan miltä tuntuu olla viikko (7 pvää) töissä Kiinassa, töitä siellä 9h + toinen sama päälle kun Eurooppa herää ja haluaa kommunikoida, ja siihen sitten meno-paluu lennot 8-9h päälle ja suoraan seuraavaan työviikkoon.

Vierailija
7/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan AP:ta, kova on miehen tahti. En itse ainakaan saa lentomatkan aikana sitä tarvittavaa lepoa mitä normiyöunilla saa, ja useinhan nuo ulkomaan päivät on ihan 24x7 työntekoa. Samaa aikataulua joudun suorittamaan välillä, ja energiajuomaa kuluu että työpäivän pysyy hereillä. Johtoporrashan siis nukkuu ja pitää vapaapäiviä jos tehdään viikonloppuisin töitä, ei me "duunarit". Kaikille ihmettelijöille: suosittelen itse kokeilemaan miltä tuntuu olla viikko (7 pvää) töissä Kiinassa, töitä siellä 9h + toinen sama päälle kun Eurooppa herää ja haluaa kommunikoida, ja siihen sitten meno-paluu lennot 8-9h päälle ja suoraan seuraavaan työviikkoon.

Minun mieheni ajaa laivaa putkeen 2 kuukautta tyyliin 6 tuntia ruorissa / 6 tuntia "vapaalla", ts. punkassa, yötä päivää satamia lukuun ottamatta. Kyllä hän silti kotiin tultuaan pääsee heti normaaliin rytmiin kiinni, vaikka kehotankin lekottelemaan pari päivää.

Vierailija
8/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni töihin lepäämään. Perheelliselle miehelle töissäolo on lepoa kotioloihin verrattuna.

Vierailija
9/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänäänhän on työpäivä, niin pitäisikö työmatkalla sit myös viikonloppuna olla tekemättä töitä "koskan nythän on viikonloppu?". Pistäis vaan hanskat tiskin perjantai-iltana ja sanois että palataan asiaan taas maanantaina. Ja sit sen viikonlopun siellä shoppailis, katselis nähtävyyksiä, ryyppäis jne?

Vierailija
10/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänäänhän on työpäivä, niin pitäisikö työmatkalla sit myös viikonloppuna olla tekemättä töitä "koskan nythän on viikonloppu?". Pistäis vaan hanskat tiskin perjantai-iltana ja sanois että palataan asiaan taas maanantaina. Ja sit sen viikonlopun siellä shoppailis, katselis nähtävyyksiä, ryyppäis jne?

No niin mä pyrin kyllä tekemään jos työmatkalla pitää olla viikonlopun yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä