juotteko mini-shamppanjan lentokentalla??
lensin tanaan hesasta englantiin ja join lonkerotuopin odottaessani lentoa. pisti silmaaan etta muutamat naiset otti pikku shamppanjan. onko se tosiaan jotain niin erityista kun pasee koneeseen, etta sita pitaa juhlistaa???
Kommentit (16)
saahan sitä omaa matkaans juhlistaa, jos siltä tuntuu. En ole koneessakaan kauheesti dokaillut. Ennemmin vasta kohdemaassa.
taputetaan aina kun kone laskeutuu!
mutta en tosin juo shamppanjaa kentalla vaikka olisinkin. kylla toi kasien taputus on tainnut jaada nykyaan.
ja kyllä se meille on juhlaa lähteä lomalle. Muuten ei paljon lentokentälle tule mentyä
Mun ei tarvitse esittää "ammattimatkustajaa", joka tympeänä katselee kelloaan ja särpii Evianiaan.
kun on pienikin syy juhlaan:)
Eikä kulkea ryppyotsaisena miettien kuinka olla parempi ihminen kuin muut.
Ja sitä paitsi jos lentokoneella matkustaminen on jollekin erikoista ja harvinaista, niin mitä siitä? Kiva vaan, että ihmiset osaavat huomata pienet hyvät hetket elämässä ja juhlistaa niitä.
saattaisin valita sen myös lentokentällä.
Just noita ap:n tapaisia näkee usein lentokentillä. Ne lukee jotain Elleä englanniks ja yrittää näyttää siltä että voi vitsi kun pitää taas rampata tonne milanoon eikä millään ehtisi. Tosiasiassa ne on palaamassa Anna-lehden lukijamatkalta Tukholmaan.
niiden kannykasta katoo ääk - eiku aakkoset heti ku ne paasee englannin kamaralle! :-D
Kun vaihdan konetta, saatan ajan tappamiseksi juoda kaljan tai pari. Lähtökentällä ei juo koskaan mitään, ei ole aikaakaan yleensä.
vaan loma ja määränpää =D
Jos odottanut lomaa kauan, niin kai sitä saa juhlistaa?
Tai jos vaikkapa vain tykkä samppajasta, ja tahtoo luksustella?
Onko sillä loppujen lopuksi niin väliä juoko lonkeroa vai samppanjaa?
Saako samppanjaa juoda vain jos juhlii jotain?
Loman kunniaksi?
Itse juon yleensä kahvin - tai jos iltalento, niin oluen.
vaan loma ja matka ylipäänsä.
Siellä lentokentällä odottaessa on kaikki valmiina: laukku pakattu ja tsekattu sisään, kaikki arjen jutut hoidettu jne. Siinä vaiheessa alkaa loma ja itse ainakin mielelläni nostan maljan sille.
Toisekseen juon useimmiten muutenkin skumppaa joten miksi en sitä sitten?
olivat kaikki yksin matkustavia naisia. yhdella oli 'urheilullinen' asu paalla. toinen oli nuori pissis. kolmas oli duuniporukassa..