Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perheenne viikonloppu ohjelma?

22.11.2005 |

Eli meillä on kauheita ongelmia suhteessamme ajan käytön suhteen. Työni takia minulla itselläni on viikonloput todella, todella harvoin vapaat! Ja miehellä olis aina tarve viikonloppuisin tavata kavereitaan koska kuulemma viikolla yhdessä vietytty aika on mikä on tärkeää?! Itse taas vaivun epätoivoon kun vihdoinkin meillä olisi aikaa kunnolla viettää viikonloppua yhdessä ja mieheni päättääkin lähteä kavereitaan tapaamaan! Miten teillä muilla on vastaavassa tilanteessa?! Hän perustelee asian sillä ettei viikolla ehdi nähdä kaveritaan (on siis itse päivätyössä ja viikonloput aina vapaat) mikä on totta mutta en itse ikinä, ikinä laittaisi kavereitani perheemme edelle! =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla ja ystäväperheitä yhdessä sitten viikonloppuisin. Kumpikaan ei yleensä sovi omien kavereidensa tapaamisia viikonlopulle, koska silloin vietetään aikaa perheen kanssa. Joko sitten omalla yhteisellä ohjelmalla tai sitten yhdessä ystäväperheiden kanssa. Kirjoittamaton sääntöpoikkeus miehen kohdalla on ollut se, että jos haluaa ehdottomasti nähdä viikonloppuna jotain kaveria, se tapahtuu sitten kun lapset ovat nukkumassa (=klo 21. 00 jälkeen). Joskus lähtee käymään yhdellä tuopilla lähipubissa ja tulee sitten kympin jälkeen takaisin. Se on minusta ihan ok, kun kuitenkin ollaan koko päivä oltu yhdessä ja kun lapset ovat nukkumassa ja mies lähtee käymään yhdellä, saan minäkin omaa aikaa :-)

Tällä hetkellä mulla on töissä pelkkiä viikkovuoroja, mutta oli aika jolloin oli aika paljon viikonloppuhommia. Silloin ei sovittu mitään vierailuja kenenkään kanssa eikä mies omia juttujaan. Korkeintaan käväistiin jonkun lapsen synttäreillä jos sattuivat olemaan sen jälkeen kun pääsin töistä.

Asiasta kannattaa ilman muuta keskustella ja yrittää siirtää miehen kaverijuttuja viikolle, jos se muuten sopii suunnitelmiin. Minulta ei menisi läpi tuo käytös, mutta se on jokaisen oma asia :-) Liekö minussa sitten pientä " pirttihirmun" vikaa ;-)

Toivottavasti asia selviää

Vierailija
2/4 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot menee ettei ehdi toiselle sanoa kun huomenta ja heippa.....viikonloput ollaan kyllä aina perheen kesken ja nautitaan yhdessä olosta.kavereita ei juurikaan ole..eivät ole meille henki ja elämä.tänäviikonloppuna mies ainaki korjaa autoa,käydään kaupassa,mummoloissa,kattoo joulunavajaisia,siivotaan ja laitellaan kotiin joulua. joskus ollaan vaan tekemättä mitään ihmeellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan " kaljoittelemaan" kavereiden kanssa ei lähde kumpikaan. Yleensä vierailemme mummolassa, käymme lapsen kanssa naperouinnissa ja vietämme ns. perheen laatuaikaa.

Niin ja molempien työ on normaali viikkotyö eli arkena töissä ja viikonloput aina vapaat.

Vierailija
4/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapaamme omia ystäviämme viikolla ja viikonloppuisin olemme perheen kesken. Silloin saatamme tavata ystäväperheitä tai käydä isovanhemmilla, mutta ei tavata omia kavereita. Joskus harvoin saattaa olla illanistujaisia/konsertteja tms., joihin toinen osallistuu yksin, mutta ne ovat tosi harvinaisia ja ajoittuvat ilta-aikaan, joten päivällä ehditään touhuta yhdessä. Pääsääntö on, ettei buukata viikonlopuille mitään sellaista, etteikö voitaisi olla koko perhe yhdessä.