Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittaa olla aina paras pillu ikinä

Vierailija
06.06.2012 |

Ovatko muutkin, joka ainoan miehen kohdalla? Valehtelevatko vain kaikille?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla parhaaksi ei ole kehunut kuin yksi. Se josta tuli aviomies. Ja tavattiin, kun olin jo synnyttänyt. Mulla on alapäälihakset hallinnassa.

Mies on kertonut, kun olen kysellyt, että kyllähän se synnyttämätön pillu on tiukempi, MUTTA sillä ei voi tehdä yhtään niin monenlaisia juttuja kuin synnyttäneellä pillulla (synnyttämätön on tiukka suora putki ja sen kanssa pitää varoa kokoajan ettei satuta eikä onnistu, jos haluis runnoa eri kulmasta). Ja on sanonut, ettei vaihtaisi minun pilluani mihinkään synnyttämättömään. Oli pakko tätä kysyä (kumpi parempi synnyttänyt vai synnyttämätön), kun tältä palstalta olin niin paljon lukenut synnyttäneiden pillujen haukkumista, että tulin epävarmaksi. Turhaan. Tämä myös lohdunsanoina niille masentuneille mammoille, jotka tällä palstalla ovat saaneet lukea synnyttämöttömien pillujen ylistystä ja synnyttäneiden pillujen vertailua ämpäreihin. Eiks muuten ookkin hyvä paikka tulla kehumaan synnyttämättömiä pilluja tänne VAUVA-palstalle? Ehkä joku vauvakuumeileva nainen jättää epävarmuuttaan lapset kokonaan tekemättä, ettei "pillu mee piloille" raskaudesta...

Mieheni sanoi, että hänen mielestään synnyttänyt on loppujenperin parempi ja minun pilluni paras, jota hän on eläissään saanut. Ja ennenkuin joku trolli taas kommentoin "kunhan valehtelee saadakseen pesää", voin kertoa, että meillä kyllä on seksiä joka päivä ja ihan ilman, että tarttis mielistellä. Ja uskon tässä mielummin miestäni, kun vauvapalstan katkeria provoja.

Vierailija
2/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia juttuja...Jos mies haluaa toisenkin kerran,on ollut tyytyväinen..Ja itse tunnen kyllä omalla pillullani,pystynkö lihaksilla puristamaan,ym.miltä pano tuntuu,vai tuntuuko miltään!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa ja arvostaa puolisoaan, on tuskin tarvetta miettiä menneitä tai tulevia panoja.

Vierailija
4/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tuolla on? Ja mitä mies voittaisi, jos valittaisi väljäksi. Ei yhtään mitään. Seksi on paljon muutakin kuin fyysisiä tuntemuksia. Teillä kemiat kohtaa. Siitä johtuu kehut ja se on hienoa!

Vierailija
5/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minullekin. Luulen, että miehet sanoo kaikille...

t. eronnut 3 lapsen äiti

Vierailija
6/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt sanoo mitä tahansa ja varmistelee, että on pillua tiedossa jatkossakin.

Vierailija
7/22 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan sitä, kun muistaa lähtiessä lyödä tarpeeksi rahaa tiskiin.

Vierailija
8/22 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä omalla on taatusti paras,mokotoosa.

Vierailija
9/22 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kehuu parhaaksi luulisi sen olevan hyvä asia. Jos on hyvä pillu ja homma toimii muutenkin sen tietää siitä, että haluan uudelleen.

Vierailija
10/22 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan haitannut, että on parhaaksi kehuttu. Tai, no ei suorasanaisesti "parhaaksi pilluksi", mutta "parhaaksi panoksi", "parhaaksi sängyssä" ja "kukaan ei koskaan ennen ole tehnyt x" on mainittu.

Nämä siis ajalta jolloin olin sinkku. Osa oli yhden yön heiloja, osasta tuli pidempiä seurustelusuhteita.

Mieheni on toki sitä mieltä etttä olen paras seksikumppaninsa. Ja jos ei ole oikeasti sitä mieltä, niin mielellään en sitä kuule. En minäkään kerro kaihoilujani joitain vanhoja heiloja kohtaan.

Vierailija
11/22 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksest käy ilmi et harrastat irto numeroita,kaippa kehuvat,mielessä olipa löysä vittu.

Vierailija
12/22 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sanottua kelleen moista. Parhaan tuntuinen pillu on ollut sillä, jonka kanssa minulla on ollut eniten ikäeroa. Johtuiko sitten nuoruuden jännityksestä vai mistä... muutoin seksi sen naisen kanssa oli sellaista tavallista. Ihan jees, mutta ei mitään kuumaa kiimaa.

Parasta seksiä olen saanut kolmen lapsen äidiltä, joka oli todella halukas. Pillu kieltämättä ei tuntunut samalta kuin nuorempien ja kokemattomampien, mutta jotenkin olen vain ajatellut, että ei kaikki hyvä voi yhdelle ihmiselle sattua.

Nykyisen naiseni pillu on mitä on. Suhteemme aluksi hän oli oikeinkin innokas puuhailemaan monen moista. Nykyään ei niinkään. Arki on iskenyt, ja pahasti. En minä silti hänen pilluaan moiti. Kyllä se kiihottavalta tuntuu, kun sitä joskus harvoin saa.

Vierailija
13/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIAT APINAT RUSAKOT!!!!!!!!😡😡😡😡😡Pois täältä NYT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jotain kertoo, jos mies kehuu pillua ja jättää yläpään arvostelematta. Ei välttämättä pelkästään positiivista.

Vierailija
15/22 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että valehtelevat. Ainakaan jos ovat vähänkään samanlaisia kuten minä.

En kehuisi kenenkään pillua maailman parhaaksi ilman syytä. Voisi sano hyvä pillu tai vastaavaa mut että paras. Vain muutaman naisen alapäätä olen ääneen kehunut. Kun mielestäni piti siitä tai ei niin en loukkaisi ketään sanomalla jotain negatiivista kenenkään pillusta. Pillu on kuitenkin maailman kaunein asia. Jos olen kehunut ääneen niin joka sanaa olen tarkoittanut.

Yhdelle ainoalle naiselle olen kesken yhdynnän ylipäätään kommentoinut miten tiukka hänen pillunsa on. Ja se oli kyllä aivan järjettömän tiukka. En olisi uskonut todeksi, vaikka kuinka joku olisi kertonut. Kahden lapsen äiti, mutta hänen lemmenkolonsa oli epätodellisen tiukka ja sitä oli pakko kommentoida.

Haukkuako sitä sitten pitäisi ? Eipä ollu ku monen loora - kommentti se vasta palstalle juttuja aiheuttaisi. Jos useampi mies sitä kehuu niin kallistuisin siihen että sinulla vain on todella hyvä pillu. Ole ylpeä tiukasta pimpistäsi, ei sitä turhaa kehuta.

Vierailija
16/22 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut vaimon tiuikkaa ja voimakasta pillua koko ikäni. Voimaa kuin pienessä kylässä. Monen monta kertaa ollut kulli arka vielä seuraavana päivänä edellisen illan pillun käsittelystä ja vaimon  orgasmista.  Kyllä nuo kehut lähtee mieheltä ihan tahattomasti, jos kullin  nautinto pillussa menee yli hilseen. Se vain tuntuu niin käsittämättömän hyvältä. Noille kehuille tuli katetta viime vuonna, kun vaimo kävi 65v vanhana pillufyssarilla. Mitattua voimaa pillussa vieläkin enemmän kuin monella 30v ikäisellä naisella fyssarin mukaan. Voin sanoa, että nuorempana sitä vasta olikin. Rakenne kysymys koska vaimo ei ole juurikaan urheillut koskaan. Synnyttäjän päärynän muotoinen lantio, leveä reisivako ja tiukka pillu. 

Vierailija
17/22 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu!

Vierailija
18/22 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on synnyttänyt alakautta neljästi, muttei sillä vaikutusta ole ollut pillun tiukkuuteen. Sen sijaan lihaskunnolla on vaikutusta, sillä jos lihakset alapäässä on kunnossa, tulee kunnon puristus. Se on erilaista kun lihakset puristaa kuin että mitkä on pillun dimensiot.

Nuorena kerran menin ihan vilpittömänä sanomaan yhdelle naiselle, että hän oli melkein yhtä hyvä sängyssä kuin yksi exä. En halunnut valehdella. Olen vielä hengissä.

M47

Vierailija
19/22 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa enää mitään eroa vaimon pillussa aikaan ennen synnytystä vs nykyhetki. Vähän aikaa synnytyksen jälkeen oli eroa, mutta toisaalta pystyi silloin vapaammin painamaan eikä heti ladti lentänyt. Joka tapauksessa täysin on palautunut samaksi tuntuma. 

Vierailija
20/22 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvauskunnossa! Mulla on. Erittäin nuoren näköinen viiva.., ikää kuitenkin 46. Paino aina 57.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi