Tavallinen duunarimieheni sai 3500 euron palkan.
Ilman lukio ja akateemista tutkintoa. Hän valmistui keväällä uuteen ammatiin ja jäi samantien töihin.
Kommentit (16)
Onnea työllistymisestä, tuolla sitä jo maksaa asuntovelkaa ja elää ihan leppoisasti :)
Itselläni sama palkka, vaikka olenkin akateemisesti koulutettu, mutta onneksi työssäni on muutakin hyvää kuin rahantulo. Enkä siis tarkoita sitä, ettei näin olisi ei-akateemisilla, vaan sitä, että pidän palkkaani varsin mukavana siihen nähden, että nautin työstäni sisällöllisestikin.
Ei se koulutustaso mitään takaa, ei todellakaan ainakaan ammattitaitoa ja osaamista :)
Mun mies ei kauheasti ole kouluista välittänyt. On ammattikoulututkinto kaupalliselta alalta. Silti on aina töitä riittänyt ja pyydetty moneen paikkaan töihin. Palkka paljon parempi kuin mulla, jolla 3 ammattikorkeakoulututkintoa.
Mut menkööt nyt tän kerran.
Mun mies, munmies, munmiesmunmiesmunmies mutta jostain syystä ei koskaan "minä itse" :D
T. hyvin tienaavan akateemisen miehen hyvin tienaava akateeminen vaimo
Bruttopalkka on mulla kuukaudesta riippuen 3500 e -5200 e, toki tää on vuorotyö ja esimiesasemassa.
duunari minäkin. Mutta pakko sanoa että itsekin yllätyin miehen ekasta tilistä. Kun eihän duunarit tienaa ;)
Ja vuoden 1000 euron tuloilla eläneenä jo miehen tili on meille ISO raha, mutta kun minäkin olen taas töissä on pullonkaula ohitettu.
Olen aidosti helpottunut
ap
Kerro ainakin ala tai ammattinimike tms.
Ja onnnea kivasta palkasta perheellenne :-)
ja opetankin lukiossa - nyt olen lomalla elokuun 13. asti (palkkaa tulee yli 3500 €/kk).
Mitä koulua olet käynyt tai mitä työtä teet. Täällä kaikki tienaa aina todella paljon väh juuri tuon 3500e kk? Ja mun mies ja mun vaimo tai minä akateemisesti koulutettu jne. Millä palstoilla ne kaikki 200.000 persaukista työtöntä on? vai tienaako nekin väh 3.500e kk
Mies on pintakäsittelijä, ja maalarina nyt metallialalla, yksityisellä.
No minä olen ollut myös se persaukinen palstailija. Mutta pienillä tuloilla oppii tulemaan toimeen. Tai ainakin me opittiin. Ei me nälkää nähty.
ap
mutta mun ei tarvitse päteä miehen palkalla (jotka 5000 €/kk + bonarit) kun voin kehuskella ihan omilla ansioillani (6300 €/kk).
t. akateeminen nainen
Mutta miksei saisi kehuskella miehen palkalla (jos omallaankin saa)? Voihan sitä olla ylpeä miehestään ja hänen ammattitaidostaan ja osaamisestaan.
Ja kyllä, olen se "loinen", joka opiskelee miehensä tuloilla :D
Mutta miksei saisi kehuskella miehen palkalla (jos omallaankin saa)? Voihan sitä olla ylpeä miehestään ja hänen ammattitaidostaan ja osaamisestaan.
Ja kyllä, olen se "loinen", joka opiskelee miehensä tuloilla :D
Siis jos oikein käsitin maalarista kyse.
saa brutto 5000e + edut. Ihan kivasti ilman akateemista tutkintoa. Valitettavasti minä en pääse koskana noille palkoille.
saa brutto 5000e + edut. Ihan kivasti ilman akateemista tutkintoa. Valitettavasti minä en pääse koskana noille palkoille.
Musta on oikein, että nykyään ei palkita koulutusta vaan osaamista. On oikein, että hyvä ammattilainen tienaa!