Minun mielestä teinillä outo suhde poikaan !
Ei oma lapsi kyseessä !!!
Tyttö aloitti seurustelun noin vuosi sitten, ovat yhdessä 24/7 eli aamulla ensimmäisenä soittelevat, puhuvat siihen asti kun koulu alkaa, sama joka välitunnilla ja koulun jälkeen näkevät heti ja ovat yhdessä yöhön saakka. Tätä jatkunut vuoden
Tyttö ei ole nähnyt kavereitaan vuoden aikana kuin kerran, silloinkin puhelimessa koko ajan.
Poika pari vuotta vanhempi, käynyt vain peruskoulun, ei töissä, ei opiskele. Tai ei vissiin saa tehdä työtä ennenkuin hakee johonkin kouluun, nyt haki kolmeen kaupungin huippulukioon (tietää ettei pääse). Ei päässyt armeijaan, on outo, ei puhu koskaan kenellekään paitsi tälle tytölle. yrittää saada tytön keskeyttämään lukion, jotta voisivat olle enemmän (?) yhdessä.
Mun mielestä jotenkin pelottavaa..
Kommentit (8)
huonoa on se, että kaverit ovat unohtuneet. Kunhan poika jää, niin elämä romahtaa, kun ei ole niitä kavereita. Liikaa rakennettu yhden ihmisen varaan minusta.
jos ei kerta ole oma lapsi? Onko sulla kuinka läheiset välit tyttöön? Voisitko sinä yrittää puhua järkeä? Vaikkei se kyllä luultavasti auta.
Sairaalta suhteelta kuulostaa mutta valitettavasti vanhemmilla on keinot aika vähissä jos jo yläasteiän ohittanut lapsi kyseessä. Kyllä elämä opettaa; toivottavasti ei vaan tule liian kova hinta oppirahoille.
Kyllä minä pistäisin äitinä vähän stoppia tuohon hommaan, jos alaikäinen ja kotona asuu.
kuulostaa sairaalta- jotenkin