Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun loppuu työ jossa

Vierailija
30.05.2012 |

viihtynyt aivan mielettömän hyvin, jossa saanut kiitosta useasti ja toistuvasti, jossa menestynyt kaikin mahd tavoin, jossa viihtynyt sanoinko jo sen? niin hyvin että on jokaisena aamuna mennyt innolla töihin, jossa lähin/mmät työtoverit haluaisivat sinun jatkavan jne.jne

Kun sellainen työ loppuu itsestä riippumattomista syistä niin miten klaarata viimeiset päivät ja miten jatkaa siitä eteenpäin ja pitää itsensä varsinkin viim päivänä koossa?

Minulla on tuo nyt edessä ja vaikka olen tämän tilanteen tiennyt noin kuukauden ajan ja surutyötä tehnyt niin tämä viimeinen viikko on silti ollut itkuntäyteinen ja pala kurkussa kuljen. En löydä tälle ahdistuksen ja surun määrälle sanaa joka kuvaisi sen suuruutta:´´(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saisi sairauslomaa? Jos saikku ei onnistu, pyydä vaikka lääkäriltä rauhoittavia. jos et halua hajota työtoverien läsnä ollessa viimeisinä päivinä.

Halaus ap - tsemppiä vikoihin raskaisiin työpäiviin!

Vierailija
2/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hakea sairaslomaa, päivät on tynkiä pituudeltaan joten ei niissä paljoa ole "kärsittävää" ja toisaalta haluan olla siellä ns viimeiseen asti.

Jäi mulle tästä käteen, ihanien muistojen ja kokemusten lisäksi, se läheisin työtoveri jonka kanssa olemme ihan ystävystyneet:)

Tsiisus, meinaa tulla itku nyttenkin, silmiä polttelee ja kurkkua kuristaa, olen minäkin:(

ap

Etkö saisi sairauslomaa? Jos saikku ei onnistu, pyydä vaikka lääkäriltä rauhoittavia. jos et halua hajota työtoverien läsnä ollessa viimeisinä päivinä.

Halaus ap - tsemppiä vikoihin raskaisiin työpäiviin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on varmaan hyvä, että käyt tuon tunneskaalan läpi nyt. Se on ihan normaalia - olet siis normaali, psyykkisesti tasapainoinen, tunteva ihminen. Kun olet surusi surrut, olet valmis katselemaan eteenpäin!

Vierailija
4/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava avain kun sitä halua katsella eteenpäin on nyt aika vähänlaisesti kiitos tämän surun tunteen. Ja harmin ja vitutuksen ja ahdistuksen ja ties minkä.

ap

Toisaalta on varmaan hyvä, että käyt tuon tunneskaalan läpi nyt. Se on ihan normaalia - olet siis normaali, psyykkisesti tasapainoinen, tunteva ihminen. Kun olet surusi surrut, olet valmis katselemaan eteenpäin!

Vierailija
5/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitähän on maailma täynnä, en ymmärrä miten voi olla noin dramaattista

Vierailija
7/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meistä ei kenenkään tarvitsekaan kaikkea ymmärtää.

ap

töitähän on maailma täynnä, en ymmärrä miten voi olla noin dramaattista

Vierailija
8/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hiukan vastaavassa tilnteessa vajaa vuosi sitten ja nyt erinäisten käänteiden jälkeen aloittamassa uudelleen samassa paikassa. Voisiko olla sinulla mahdollista näin?

Vierailija
9/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hakeuduin samassa tilanteessa lääkäriin ja sain rauhoittavia + pari keskusteluaikaa psykologille.

Vierailija
10/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aina yksi ovi sulkeutuu ja toinen avautuu. Mikä noin tiukkaa tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä