Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyittekö juomaan kahvia raskausaikana?

Vierailija
30.05.2012 |

Ei voi kuin ihmetellä, kuinka erilaisia raskaudet voivat olla. Olen viikolla 7 ja aamukahvia (!) tässä juon. Edellisessä raskaudessa oksensin hurjasti tässä vaiheessa, eikä olisi tullut mieleenkään juoda kahvia.

Onkohan kaikki kunnossa :O Vai vieläköhän se raju pahoinvointi alkaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes olisi huomannut raskautta, jos maha ei olisi kasvanut. Tuntui, että olin elämäni vedossa.

Toisessa raskaudessa oli järkky iltapahoinvointi, joka päivä alkoi viiden maissa ja oli pakko maata paikallaan tai olis laatta lentänyt. Kaikki hajut yrjötti ja pelkkä liikkuminen käänti vatsasta. Meni onneksi vkolla 12 ohitse.

Lapset ovat eri sukupuolta, jos se nyt siitä mitenkään johtuu...

Vierailija
2/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes olisi huomannut raskautta, jos maha ei olisi kasvanut. Tuntui, että olin elämäni vedossa.

Toisessa raskaudessa oli järkky iltapahoinvointi, joka päivä alkoi viiden maissa ja oli pakko maata paikallaan tai olis laatta lentänyt. Kaikki hajut yrjötti ja pelkkä liikkuminen käänti vatsasta. Meni onneksi vkolla 12 ohitse.

Lapset ovat eri sukupuolta, jos se nyt siitä mitenkään johtuu...

Millä viikolla pahoinvointisi alkoi? ja odotitko silloin tyttöä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kahvin tuoksu alkoi oksettamaan. Seuraavissa raskauksissa voin myös pahoin koko alkuraskaudet, mutta se ei liittynyt kahviin. Join kahvia joskus vähän. Lopetin jokapäiväisen kahvin lipittämiseni.

Tupakan haju sai myös aina oksennusrefleksin aikaiseksi. Kaikissa raskauksissa. Tuli yrjöttyä yksi jos toinenkin kerta lähelle tupakkarinkiä. Oli hauskaa sanoa päin naamaa, että "anteeksi nyt vain, mutta kun poltatte, haisette niin pahalle, että oksensin. Voisitteko siirtyä kauemmas kulkureiteiltä, kun poltatte?".

Vierailija
4/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa en, mut vikat kaksi kolmannesta ihan normaali kahvitoleranssi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi