Ulkosuomalaiset!
Onko asuinmaassasi yleisesti käytössä käsisuihku vessassa? Mikä maa?
Kommentit (21)
Englanti, hyvä kun sekoittajat hanoissa, keittiössä kaksi erillistä hanaa :(
Irlanti.
Eikä ollut myöskään Ranskassa asuessa. Norjassa muistaakseni oli, en aivan varmasti muista.
Belgialainen vesi kuulemma liian kalkkista pienelle käsisuihkulle. Näin on minulle kerrottu.
Hyvin usein wc:ssä ei ole edes käsienpesuallasta. Jos on, niin se toooosi pieni ja varustettu pelkällä kylmävesihanalla.
Wc-pönttö ei siis sijaitse kylpyhuoneessa vaan se on yleensä aina erikseen. Tämä mielestäni onkin hyvä ratkaisu!
ek ätäällä ole bideealtaitakaan. Täällä ilmeisesti pestään vain ja ainoastaan kokovartalosuihkun yhtedessä. Suomalaiseen hygieniaan tottuneen on esim kuukautisten yhteydessä hankittava joku kannu, josta voi käsin kaatamalla pestä itsensä...
kaytossa Intian niemimaalla ja muslimimaissa.
Mutta pakotin miehen laittamaan sen asuntoomme.
Tokiossa automaatti vessanpönttö. Napista voi valita tarvittavat alapesut. Rengas on lämmitetty :)
että enemmän on bideealtaita (kuten meillä).
Itävalta.
Mututuntumalla sanoisin että enemmän on bideealtaita (kuten meillä).
Itävalta.
ne hyvinkin tavallisia, siis suunnilleen yhtä tavallisia kuin Suomessa käsisuihkut? Mites yleisissä vessoissa?
ek ätäällä ole bideealtaitakaan. Täällä ilmeisesti pestään vain ja ainoastaan kokovartalosuihkun yhtedessä. Suomalaiseen hygieniaan tottuneen on esim kuukautisten yhteydessä hankittava joku kannu, josta voi käsin kaatamalla pestä itsensä...
Mututuntumalla sanoisin että enemmän on bideealtaita (kuten meillä).
Itävalta.
ne hyvinkin tavallisia, siis suunnilleen yhtä tavallisia kuin Suomessa käsisuihkut? Mites yleisissä vessoissa?
mutta ei mekään omaamme käytetä, tekisi mieli irrottaa se pois tilaa viemästä.
Yleisissä veskeissä en mielestäni ole törmännyt käsisuihkuihin mutta en mene vannomaan (kun en sellaista ole kaivannutkaan..)
t. edellinen
bideealtaat on hirmu hämmentäviä! Mun yksillä sukulaisilla oli molemmissa kylppäreissä semmoinen. Muistaakseni olivat vielä itse rakentaneet talonsa, joten ilmeisesti olivat kovasti semmoiset halunneet. Mutta miksi? En kehtaa kysyä. Bideeallas on virtahepo olohuoneessa.
kuukautisten yhteydessä hankittava joku kannu, josta voi käsin kaatamalla pestä itsensä...
Mä pesen aamulla suihkussa enkä näe mitään syytä päivällä pestä uudestaan.
USA