Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhemmat voivat kieltää tämän takia lapselta kavereita

Vierailija
27.05.2012 |

Selitän nyt oman tilanteeni, mikä kävi joskus.

Oltiin jotain 10v minä ja kaverini (molemmat tyttöjä) sitten kaverini kaveri joka oli myös tyttö niin hän oli jotain 8v eli meitä muutaman vuoden nuorempi. Kaverini asui rivitalossa ja tämä 8v tyttö siinä samassa rivitalo yhteisössä.

Sitten kaverilleni ja tälle 8v tytölle oli tullut paha riita ja kaverini oli erittäin loukkaantunut ja sanoi ettei hän halua olla enää missään tekemisissä sen 8v tytön kanssa. Sitten päätimme "kostaa" sille 8v tytölle ja laitoimme ystäväni kännykästä tekstiviestin sille yhdelle tytölle ja se meni jotenkin näin: " missä helvetin nukkekodissa säkin elät helvetin hutsu, yhdeksältä seksiä jossain pimeässä peiton alla ja kymmeneltä nukkumaan " < olin oppinut tuon sanonnan salaa katsoessani levottomat 3 elokuvaa... :D

Sitten tämä vitun pikku pentu meni kysymään äitiltään jotain, että " äiti mitä hutsu tarkottaa " :D:D::D:D:D:D: sitten sen äiti oli menny ihan hämilleen ja kysynyt että kuinka niin.............. niin sitten se 8v pentu oli näyttänyt sille sen tekstiviestin

NO JOOPAJOO... KOHTA SITTEN SE MUIJA TULEE SINNE MUN KAVEREIDEN PORUKOITTEN OVELLE PIMPUTTAMAAN OVIKELLOA... -,-

Kertoo sitten niiden äidille siitä tapahtumasta ja kohta sen mun kaverin äiti huusi meitä. Sit mun kaverilla lurahti siinä vaiheessa kusi punttiin ja se vasikoi mut, vaikka anto luvan lähettää sen viestin. Sitten se mun kaverin äiti ajo mut ulos niiltä ja kun niiden isä tuli kotiin nii se oli sen mun tekemän tekstarin takia saanu kauheen raivarin viskelly siellä tavarat päin vittua jne...

No sitten ne kielsi sitä mun kaveria olemasta mun kaveri vaikken mä pohjimmiltaan edes ole mikään paha!?!?!?

Teini-iässä se ei ees koskaan päässy meille yötä koska luuli et oon huonoo seuraa ja että juotan sen mun kaverin känniin!?!??!?!

VAIKKEN KOSKAAN EDES TEHNYT NIIN, ETTÄ VITUN KIVA.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuitenkin muuten osannu tavat, tervehtiny, kiittäny kyydistä jne.

Sit menny niittenki kyydillä kouluun, niin kyllä siinä ovat sitten olleet aina sen porukat mulle niin mukavaa...

Mut sit esim. kun kaverin piti tulla meille yötä, nii ihme vänkläystä ja aina oli joku syy ettei pääse, nii alko paistaa homma läpi :D

Mä en edes tiedä mistä ne sai päähänsä et mä ryyppäisin tuolla yms... mun kaveri sano, että sen isä ois joskus nähny mut kännissä kylällä, joo mut kun mä en oo ikinä ollu kännissä siellä keskellä kylää en ois ees uskaltanu kun siinä on vieressä poliisiasema...........................

Sit muiden kavereiden kanssa ollu samallaista. Vaikka on saanu vanhemmat minun vanhemmille soittaa ja varmistaa et siellä on porukat meillä kotona ym. ja mun äitiki on hirmu sosiaalinen ja mukava, asiallisen olonen, silti ei oo mun kaverit päässy meille useinkaan yöks...

Kylästä asuttiin joku 2km päässä

Mut sit esim. tää mun kaveri kenen kanssa tehtiin se tekstari homma, nii saapi kyllä yhen toisen kaverin kanssa olla vaikka tallilla yhteentoista tai tulee vasta yhentoista jälkeen kotiin........ EIPÄ NE SIIHEN MITÄÄN KOSKAAN SANONEET :OO

Vierailija
2/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, mua jotenkin pelottaa, että tää ap on tosissaan...

Vierailija
4/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu venähti vissiin pitkiksi kun tällaisia satuilet ajankuluksi ?

kuule, eiköhän ne siellä laitoksessa jo sua oottele jo !

Vierailija
5/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä laitoksessa mua odoteltais? emmä hullu ole. Joo ja ihan totta on tuo tarina, siinä näkee sen et miten kusisia vanhemmat voi oikeesti olla... :)

Vierailija
6/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias mun mielestä ei oo vielä suorittanut ylä-astetta, vai onko?:DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
7/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään antaisi lapseni viettää aikaa tuon oloisen lapsen kanssa. Jos kielenkäyttö jos tuossa iässä on tuota luokkaa - ja ajatukset myös.

Kertoo aika paljon siitä, että sivistys on teidän perheessänne jäänyt hiukan taka-alalle.

Vierailija
8/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, kiellän ja estän häntä leikkimästä tuollaisten kavereitten kanssa. Tietyllä porukalla on tuo ruma kielenkäyttö ihan synnynnäistä ja jutut ja teot on todella ala-arvoisia. Kiitos mutta noita pillupaskavittu-kavereita ei tarvita jos on saatavalla tasokkaampaakin seuraa. Toivottavasti ymmärrät siistiä omaa kielenkäyttöäsi ja miettiä asioita, sillä olet kuitenkin JO 17 etkä esim 12 vuotta.

Vierailija
9/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit multa viety sen takia kavereita?

ONKO SE OIKEIN

Vierailija
10/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vanhempiesi syytä. Valitettavasti lapsi ei voi itse täysin vaikuttaa siihen että millainen hänestä tulee - seuraukset on sitten valitettavasti tätä.

Vierailija
11/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pohjimmiltaan kun oon kiltti ja ihan fiksu tyttö. Niin arvatkaa miltä tuntu tuollanen et yhden tekstiviestin takia JA SEKIN SIITÄ SYYSTÄ ET MÄ PUOLUSTIN HEI SITÄ MUN KAVERIA HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin sit ne ei haluu et se on mun kanssa, vaikka puolustin sitä.

Vierailija
12/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani se alkoi vasta 13v

Vierailija
13/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä laitoksessa mua odoteltais? emmä hullu ole. Joo ja ihan totta on tuo tarina, siinä näkee sen et miten kusisia vanhemmat voi oikeesti olla... :)

että olet edelleen äärimmäisen keskenkasvuinen kakara ikäiseksesi.

Olet kiusaaja ja harvinaisen typerä sellainen jos et näe sitä että myös SINÄ olet toiminut väärin.

Itse kieltäisin lapseltani rakkaimman harrastuksensa jos hän tekisi vastaavaa. Luojalle kiitos oma lapseni on sinun halveksumasi "kiltti" lapsi, sellainen joka ihmettelee sanaa hutsu ja jolle ei tulisi mieleenkään haukkua toisia tuolla tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän