Miten hinnoittelette vaatteet kirpparille? Teipillä??
Olen viemässä lähinnä omia vaatteitani kirpparille. En aio pyytää paljoa, lähinnä vain sen verran, että varmasti menevät kaupaksi! Itse en niitä todellakaan enää tarvi kunnen niihin edes mahdu!
Haluaisin jälkeenpäin ehkä vain tietää mitkä tuotteet menivät kaupaksi, onko siihen mitään keinoa?
Miten ja mihin se hinta kiinni? Muita vinkkejä?
Kommentit (6)
jos viet vaatteet myytäväksi, saat ne hintalaput itsellesi myyntiajan jälkeen. Itse olen laittanut laput kiinni ompelulangalla parilla pistolla.
luki ohjelapussa että vaatteisiin hinnat kiinni nuppineulalla/hakaneulalla tai ompelemalla, muuten irtoilevat turha helposti. Lopuksi kun teet tilityksen saat mukaan kaikki laput joista voit tarkastaa mitä on mennyt.
Eiköhän tämä riipu paikasta. Meillä tulee kirppariltab viivakoodilliset tarrat jotka kiinnitetään tuotteisiin. Niitä EI saa takaisin ;) Vana tilityksen yhteydessä tulostetun luettelon jossa myytyjen tuotteiden numerot.
Käy siistimässä myyntipöytä aina välillä ja tarkista samalla, ettei tavaroitasi ole kulkeutunut muihin pöytiin. Vaatteet kannattaa laittaa esille väljästi, jotta katsominen helpottuu, eikä kaikkea tarvitse laittaa kerralla myyntiin.
3
vien kirppikselle tavaraa myyntiin (loosipaikka 1-2 vko) laitan vaatteisiin ja tavaroihin hinnat maalarinteipillä. Ihan hyvin on pysynyt ja halvaksi tulee merkkaaminen. Nytkin mulla on jotain 300 vaatetta myynnissä niin en todellakaan rupea ompelemaan hintoja joka riepuun :)
ovat ihan vihoviimeinen keino laittaa hinnat kiinni! Tosi kiva penkoa vaatteita ja neulat pistelee ja sitten onkin kiva miettiä, että ketä ne on pistellyt ennen minua... Helposti jätän moiset piikkikasat katsomatta kokonaan.
luki ohjelapussa että vaatteisiin hinnat kiinni nuppineulalla/hakaneulalla tai ompelemalla, muuten irtoilevat turha helposti. Lopuksi kun teet tilityksen saat mukaan kaikki laput joista voit tarkastaa mitä on mennyt.