Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä pikkuveikan nimestä...

21.11.2005 |

Esikoisemme nimi on Pyry. Jos Pyry saa pikkuveikan, nimen keksiminen tulee olemaan hankalaa. Itse olen ihastuntu nimeen Paulus. Mitä mieltä olette nimestä?, Mitä teille tulee siitä mieleen? Entä mikä olisi Paulukselle sopiva toinen nimi? Muitakin nimiehdotuksia otetaan vastaan!

Pyry04

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin komea ja kiva nimi. Lisäksi vielä: sopii Pyryn veikalle hienosti!

Minulle ei tule nimestä mitään erityistä mieleen. Olen kuullut nimen monesti. En tunne ketään sen nimistä, joten ei tule senkään puoleen mielikuvaa.

Nimi on tosiaankin komea ja P-alkuinen (plusaa!) Ei liian samanlainen kuin Pyry.

Paulus Anttonio

Paulus Aleksanteri

Paulus Armando

Paulus Aleksis

Vierailija
2/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule muuten mieleen muuta parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minusta hivenen eri tyylinen Pyryn kanssa, mutta eihä se tietty haittaa ;o)

Rohkenen kuitenkin ehdottaa muutamaa muutakin P-nimeä (ovat nääs suosikkejani ;o)

Piisku

Pessi

Pinto

Paaso

Pisa

Pauno

Piko

Pore

Perko

mitäpä tuumit, oliko liian erilaisia ???

Vierailija
4/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pauluksesta ja Pyrykin oli joskus mun lista ykkönen. Nyt vaan maku taas vähän muuttunut, mut kiva sekin nimi edelleen.

Pyry ja Paulus käy oikeestaan aika hyvin yhteen, rimmaavat sujuvasti. Vaikka vähän eri sarjalaisia ne ovatkin mutta eivät haitaksi asti. Tokanimi Pyryllä? sanelee mun mielestä vähän tuon Pauluksenkin tokanimeä. Paulus ja myös Petrus on kivoja. Petruskin sopisi yhtälailla Pyryn veljelle, olisi vielä tuo R-kirjainkin soimassa. Voi kun voisi antaa kaikki kivat nimet lapsilleen...

Jeela

Vierailija
5/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä tähän mennessä, lisää otetaan vastaan!

Tuo Petrus nimi jäi myös kavertamaan mieltä, sekin on tosi kiva! Tuo toinen nimi Paulukselle ja myös tuolle Petrukselle on vaikea keksiä, kun ei oikein mikään s-loppuinen mielestäni käy. Ja kun miedän Pyryllä kuitenkin on tuo Matias, s-loppuinen. Joku ehdotti Aleksanteria, se kuulostaa kivalta ja vielä kun sitä nimeä on miehen puolen suvussa.

Joku ehdotti aika erikoisia P-alkuisia nimiä, oikeastaan nekin oli tosi kivoja, mutta epäilen vähän, että minulla ei riitä roheutta laittaa niin erikoista niemä lapselle. Tai jos minä päätyisin johonkin niistä nimistä, mieheni hankaisi vastaan.

Mutta olisi kiva kuulla lisää ehdotuksia ja tuo toinen nimi kaihertaa edelleen.

Vierailija
6/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Petrus-nimestä kovasti ja se tulikin ihan ensimmäisenä mieleen Pyryn veljelle. Petruksessa on särmää samalla tavoin kuin Pyryssä. Tässä ehdotuksia toiseksi nimeksi molempiin vaihtoehtoihin:

Petrus Eemeli

Petrus Mikael

Petrus Samuel

Petrus Joonatan

Petrus Viljami

Petrus Kaspian

Petrus Henrikki

Petrus Alarik

Petrus Juhana

Petrus Valtteri

Paulus Eerikki

Paulus Daniel

Paulus Eliel

Paulus Taneli

Paulus Verneri

Paulus Jeremia

Paulus Petteri

7/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyry Matias ja..

Petrus/Paulus Mikael

Petrus/Paulus Kristian

Petrus/Paulus Oliver

Petrus/Paulus Ossian

Petrus/Paulus Artturi

Myös Perttu,Pontus,Pekko tai Petro/Pedro ois kiva Pyryn veikalle ;o)!!

Vierailija
8/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se käy myös Pyry Matiaksen pikkuveljelle.

Vierailija
9/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulus Pellervo olisi minusta aika ihana. Moni näistä seuraavista ehdotuksista kävisi toiseksi nimeksi myös Petrukselle.

Paulus Aukusti

Paulus Alvari

Paulus Pietari

Paulus Anselmi

Paulus Juhani

Paulus Hermanni

Paulus Penjami

Paulus Aaron

Paulus Aapeli

Paulus Anttoni

Paulus Antero

Paulus Ilmari