Teille jotka olette menossa rintasyövän vuoksi osastolle 1G Pojois-Karjalan Keskussairaalaan!
jos tätä lukee joku, joka on menossa rintasyöpäleikkaukseen Pohjois-Karjalan keskussairaalaan, osastolle 1G niin todennäköisesti lääkärisi on Eeva-Kaisa Titov eli henkilö jota kutsun nimellä Eppu Epeli. Vie terveisiä Eppu Epelille ja jos haluat että minä tulen sinua moikkaamaan sinne osastolle ja sinun kanssasi askartelemaan kortteja vaikka sinne osaston 1G potilaiden oleskelutilaan, niin pyydä Eeva-Kaisalta että pyytäisi minut sinne sinun kanssa askartelemaan. Sano Epulle, että Henna joka sanoo häntä Eppu Epeliksi, haluaa tulla kanssasi askartelemaan sinne potilaiden oleskelutilaan. Kysy myös onko siellä pahvia ja paperia, kyniä ja liimaa niin sillä voimme askarrella. Askarteluhan on ihan terapeuttista hommaa. Mutta katso ihan oman jaksamisesi mukaan sitäkin askartelutuokiotamme. Saat lepäillä jos et jaksa askarrella. Mutta voithan muuten kysyä häneltä minua katsomaan sinua niin voitas tutustua paremmin ja jutella. Kysy ihmeessä sinä, jolla on rintasyöpä tai joku muu syöpä tai ihan mikä tahansa muukin kirurginen vaiva. Kysy voisitko sinä tutustua minuun ja voisinko tulla katsomaan kanssasi telkkaria ja keskustelemaan ja vaikka askartelemaan. Tulisin mielelläni. Tähän saa minua pyytää kuka vain, vaikka entinen tuttuni saa pyytää ja sekin jonka kanssa nuorempana oli vaikeaa mutta ei enää ja koetetaanko vaikka näin sitä sovintoakin yhdessä tehdä?