Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ärsyttävin tapa jokka naisesi ehdottaa rakastelua?

Vierailija
19.05.2012 |

Heti päällimmäisenä tulee mieleen tilanne, jossa muija on itse ensin pitänyt kuukausitolkulla jalat ristissä ja sitten eräänä kauniina päivänä päättää mennä sängylle polvilleen ja odottaa asioiden tapahtuvan. :D Toki tästä kuvastuu nyky-yhteiskunnan odotukset siitä että mies on aina valmis seksikone jolla ei ole tunne-elämää olemassakaan, mutta on se silti aika koomista.

Mites teillä muilla, millaisia eeppisiä mokia mimminne tekevät tuolla saralla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä??

Vierailija
2/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas ketju! Joo, ok, aloittaja ei oikein onnistunut otsikossa mutta se lienee toissijaista. Ensisijaisen mahtavaa tässä on sen saama huomio. Pari hassua viestiä joissa haukutaan ketju ja näin saatiin taas selville miten se hjuuumor toimii naisilla kun ovat itse kohteena.

Ei näin tytöt, ei näin. :D Jos lähtee haukkumaan miehiä niin ehkä pitäisi kyetä vähän ottamaan vastaankin sitä palautetta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso osa tällä palstalla kävijöistä on naisia. Voisin väittää, että lähes kaikki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ketju olisi ehkä pitänyt sijoittaa jollekin toiselle foorumille niin olisi saattanut saada vähän enemmän huomiota.

Nerokas ketju! Joo, ok, aloittaja ei oikein onnistunut otsikossa mutta se lienee toissijaista. Ensisijaisen mahtavaa tässä on sen saama huomio. Pari hassua viestiä joissa haukutaan ketju ja näin saatiin taas selville miten se hjuuumor toimii naisilla kun ovat itse kohteena.

Ei näin tytöt, ei näin. :D Jos lähtee haukkumaan miehiä niin ehkä pitäisi kyetä vähän ottamaan vastaankin sitä palautetta. :)

Vierailija
4/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joka kymmenes nainen palstalla ylipäätään lukee otsikon riittää huomioarvoksi. Suurin osa heistä selvästikin kokee melkoista antipatiaa itseään tai kanssasisariaan kohtaan annettua kritiikkiä kohtaan. Ehkä, ja vain ehkä, mutta kuitenkin ehkä otsikon lukenut nainen osaa ymmärtää asian niin, että samalla tavalla kuin häntä ottaa päähän naisia kohtaan osoitettu kritiikki niin ehkä miestäkin nakertaa vastaava miehiä kohtaan osoitettu kritiikki.

Toisaalta voi olla että kohta keskustelualue on täynnä miesvihaa lietsovia avauksia. :D

Vierailija
5/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä miehiä tässä asiassa ärsyttää. Siis rohkaisen ja kannustan!

-nainen

Vierailija
6/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni kuulemma ärsyttää, jos pyydän häntä kanssani suihkuun. Se on kuulemma suora viittaus siihen, että minä haluan seksiä.

Oikeassahan mies on.

Vierailija
7/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä nyt oikeasti naisena kiinnostais. Käytännössä en ole huomannut että jokin ehdottelutapa ei olisi toiminut, joten tosiaan kiinnostaa. :D

Vierailija
8/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä päivänä ehdotti anaaliseksiä, minä ehdotin, että työnnän dildon hänen perseeseensä.

Mies ei tykännyt. :(

Vierailija
9/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yliampuva herutus, josta ei heti tiedä onko se kiusaamista vai tyrkyttääkö akka oikeasti itseään vammaisimmalla mahdollisella tavalla. Nopeastihan se selviää mut vituttaa silti sen viiden sekunnin ajan, niinkin paljon että menee kiinnostus kokonaan. Mun akka ei oo kyllä ikinä ollutkaan tuollainen.

Vierailija
10/10 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seksintappaja-aiheeseen liittyen voin sanoa että itseäni nyppii naisen oletus siitä että haluan seksiä kun hän sattuu haluamaan. Jos en halua, en halua eikä siitä pitäisi hermostua. En minäkään pulttaa jos mimmiä ei jostain syystä kiinnosta.

Sitten on se ylitarjonta. Vaikka voin sanoa rehelisesti saavani parempaa seksiä kuin koskaan aiemmin omassa historiassani, se ei tarkoita sitä että sitä pitäisi harrastaa joka päivä. Tämä varsinkin kun tietää jo valmiiksi että käytännössä määrä tulee vähenemään melkein joka suhteessa kertaan tai pariin viikossa ja sittenhän se vasta tökkiikin kun on tottunut päivätahtiin ja yllättäen pitäisi tyytyä kertaan viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi