Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no niin auttakaas tätä tumpeloa Visa-laskun kanssa.

Vierailija
19.05.2012 |

Luin OP:n ja Visan sivut, mutta en tullut hullua hurskaammaksi. Mun OP-Visan laskulla on yksi maksu, josta en tiedä tai muista, mikä se on. Summa on 9,99e ja maksun saaja on Bibit Global Payments / Internet. En muista että olisin tuollaiselle maksellut mitään mistään syystä. Miten otan selville kuka maksun saajana oikeasti, koska googlettamalla selvisi, että Bibit on myös maksunvälitysfirma. Tai miten peruutan tuon maksun ennenkuin visa nappaa sen tililtäni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuskin pystyt peruuttamaan.

Vierailija
2/4 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaiksi.

Erikoista että mun visa-lasku on kokonaan ruotsiksi. Sen takana on palvelunumeroita, mutta kaikki kerrottu vain ruotsiksi. Mihinkähän tfn:ään sitä pitäisikään soittaa... oisko se tämä Op-visa-kundtjänst?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni näkyi visalla seuraavanlainen saajatieto; BIBIT GLOBAL PAYMENT S /INTERNET

Hetken asiaa selviteltyäni valkeni että olin ostanut Nokia Music Storesta musiikkia ja veloitus kortiltani näkyi Bibitin saatavana.

Kannattaa selata sähköposti läpi, jos sieltä löytyy tilausvahvistus ostoksestasi!

Vierailija
4/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, ihmettelin itsekin, että mikä hiton bibit on syönyt minulta 10,-

Olin tosiaan ostanut Nokia Musiikki -kaupasta yhden levyn. Nokian kuitissa ei ollut mitään mainintaa, että tuollainen itämaiselta mattokaupalta kuulostava firma saa rahani. Amatöörimäistä.