Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde arkipäiväistynyt, vinkkejä!!

Vierailija
16.05.2012 |

Hei, olen ollut avomieheni kanssa yhdessä 5 vuotta ja meillä on 1 vuotias lapsi. Kolme ensimmäistä vuotta oli aikamoista ilotulitusta ja tunteet oli pinnassa rakkauden suhteen mutta varmaankin lapsen myötä suhde on tullut aika arkipäiväiseksi. Ne tavalliset eli läheisyys vähentynyt, yhteistä aikaa ei ole eikä myöskään ajanpuutteen takia juurikaan seksiä. Mistä löytäisi sen kipinän ettei suhde valuisi viemäristä alas. Mies on mun elämän mies, siitä ei ole epäilystäkään, on edelleen mun silmissä täydellinen kumppani eli mitään isoa "vikaa" meillä ei ole. Neuvoja :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, minkä kokee tärkeäksi, pystyy järjestämään.

Lapsi hoitoon illaksi tai vaikka viikonlopuksikin, ja kahdenkeskiselle vapaalle. Yksi iltakin tekee ihmeitä säännöllisin väliajoin. Saisitte puhua kuin aikuinen aikuiselle : suhteestanne, toiveistanne, unelmistanne. Ja huomaisitte, että edelleen rakastatte toisianne, ettekä ole ihmisinä muuttuneet, vaikka olettekin nyt äiti ja isä. Keskustelkaa, hellikää, järjestäkää aikaa! Se kannattaa.

t. pian 14v. saman miehen kanssa, viisi lasta ja rakastun aina vain uudelleen ja uudelleen samaan mieheen. :) Nyt menossa taas kunnollinen huuma. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi