Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole fyysisesti komea - mutta seksi hänen kanssaan oli upeaa

Vierailija
16.05.2012 |

olen aina jotenkin kuvitellut, että jotta pystyisin todella haluamaan jotain miestä, pitäisi hänen omien kriteereitteni mukaan olla ainakin kohtalaisen komen. Nyt kuitenkin harrastin aivan upeaa seksiä miehen kanssa, joka oli ei millään kriteereillä ole komea. Mutta silti välillämme todella kipinöi ja hänen kosketuksensa oli aivan upea. Nautin todella. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin melko humalassa (=kaikki näyttää komeammilta kuin onkaan). Mentiin jatkoille. Toki kumin kans pantiin ja sain ekaa kertaa elämässäni emätinorkun. Tavattiin sitten toisenkin kerran ja sama toistui. Meinasi taju lähteä. Vieläkin pöksyt kostuu jos ajattelee.

Vierailija
2/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korviani myöten rakastunut. varo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyttiin joskus aikoinaan sänkyyn (humalassa tietenkin) ja voi luojani, kuinka hyvää seksi oli. Nooh, loppujen lopuksi päädyimme sitten ihan naimisiin asti =D

Vierailija
4/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tietävät etteivät ole mitään superupeita, niin panostavat enemmän siihen seksiin.. Kun taas ne kauneimmat ja komeimmat luulee että se riittää että ovat niiiiiin upeita.. Näin erittäin karkeasti yleistettynä..