Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi elämä näitä miehiä...

Vierailija
16.05.2012 |

Olen koko alkuvuoden ollut jossain määrin kiinnostunut miehestä, joka on naimissa, kuten myös minä itse. Kiinnostus on kuitenkin ollut hänen puoleleltaan selvästi vähäisempää ja minä olen ollut se selvästi aktiivisempi osapuoli.

Kunnes - viime viikolla tuli taas pitkä viesti, jossa vannottiin halua tavata yms... Eilen sitten tapasimme vahingossa tavallaan töiden merkeissä ha mies ilmoitti, että tammikuun puolessa välissä täytyy sitten pystyä vähän irroittautumaan töistä. Ei kyllä tarvittu mitään rakettitiedettä tajutakseen, mitä tuolloin tammikuussa oli tapahtumassa! Oli siis ottanut minuun yhteyttä lähes välittömästi, kun oli saanut tietää vaimonsa raskuadesta... Ja voiko tämä mies siis ajatella, etten tajuaisi, mistä on kysymys?? Ei meinannut pokka pitää juttelumme aikana ja kun mies sitten katsoi lopuksi äärimmäisen merkitsevästi minua ja totetsi, että palataan! Ei palata!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko alkuvuoden ollut jossain määrin kiinnostunut miehestä, joka on naimissa, kuten myös minä itse. Kiinnostus on kuitenkin ollut hänen puoleleltaan selvästi vähäisempää ja minä olen ollut se selvästi aktiivisempi osapuoli.

Kunnes - viime viikolla tuli taas pitkä viesti, jossa vannottiin halua tavata yms... Eilen sitten tapasimme vahingossa tavallaan töiden merkeissä ha mies ilmoitti, että tammikuun puolessa välissä täytyy sitten pystyä vähän irroittautumaan töistä. Ei kyllä tarvittu mitään rakettitiedettä tajutakseen, mitä tuolloin tammikuussa oli tapahtumassa! Oli siis ottanut minuun yhteyttä lähes välittömästi, kun oli saanut tietää vaimonsa raskuadesta... Ja voiko tämä mies siis ajatella, etten tajuaisi, mistä on kysymys?? Ei meinannut pokka pitää juttelumme aikana ja kun mies sitten katsoi lopuksi äärimmäisen merkitsevästi minua ja totetsi, että palataan! Ei palata!

Ihan pakko kysyä,miksi ihmiset menee naimisiin,perustaa perheen ja sitten juostaan vieraissa??haluatteko oikeasti opettaa lapsillenne samanlaisen mallin?ei ihan täysijärkisten ihmisten touhua.pakkoko sitä on mennä naimisiin,jos ei kykene olemaan uskollinen ja rakastava puoliso,myötä ja vastamäessä niinkuin alttarilla luvataan.En myöskään ymmärrä sitä,että ei panosteta tarpeeksi parisuhteeseen ja sitten,kun tulee ongelmia ruikutetaan ja juostaan vieraissa,ei kauhean aikuismaista käytöstä.Tosin joillakin ihmisillä on niin,ettei kestä keski-iän tuomaa vanhenemista,vaan heittäydytään uudelleen teini ikään.

Vierailija
2/3 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa välttämättä ollenkaan ole kyse vaimon raskaudesta. Niin naisten tapaista yrittää lukea tuollaisia asioita suunnilleen kulmakarvojen asennosta sen sijaan että kysyisi suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen oikeassa on ainakin 98,5 prosenttia. Olemme jakaneet aika paljon lapsiin ja heidän syntymäänsä liittyviä asioita keskenämme ja tiedän, että asia on heillä periaatteessa ajankohtainen. Ja siksi olen myös hyväksynyt, että otamme etäisyyttä - minulle raskaana oleva vaimo on se raja, jota en pysty ylittämään.

AP