Tuliko lahjoja?
Kommentit (12)
Mieskin nukkuu persreikä vinossa, taitaa nukkua koko päivän. Saatanan lapikas.
Onneksi lapsi sentään leipoi ja teki aamupalan.
Lasten tekemät ihanat lahjat ja kortit ja mies oli ostanut applen iPhonen.
Olin kyllä sanonut etukäteen ettei mitään tarvitse, mutta tuli kieltämättä hyvä mieli.
Kakku tuli lattian kautta aamupalapöytään :D Esikoinen innostuksissaan kompastui kakku kädessään.
Onhan mulla kolme lasta ja mies :D
Huomenna aika perhevalokuvaukseen ja ihana kortti jossa tyttären kädenjälki. Tämä on ensimmäinen äitienpäiväni ja varmaankin paras.
Mies on täys tohelo merkkipäivissä, unohti synttärini, joten en odottanut tältä päivältä mitään. Kaikki oli kuitenkin hoidettu, kahvit ja kakut ja kukatkin :)
kukkia ja itsetehty kortti. Lapsilta myös itsetehdyt kortit + koru, suklaata, tyynyliina ja valkovuokkokimppu. Aamiainen sänkyyn.
iPhonen, uudemman ja paremman kuin mun vanha. Lapselta sain koulussa askarrellun tuulimyllyn.
kun poika syntyi.
Näiden aloitusten perusteella tuntuu, että äideille tärkeintä on lahjojen määrä, hinta ja se, kuinka paljon tänään passataan.
Surullista...
kun poika syntyi.
Näiden aloitusten perusteella tuntuu, että äideille tärkeintä on lahjojen määrä, hinta ja se, kuinka paljon tänään passataan.
Surullista...
Ei ole tärkeintä, mutta jos et ole sattunut huomaamaan, tänään on äitienpäivä - YKSI päivä vuodessa - ja olis kiva, että mies viitsisi jotenkin muistaa. Jos sä et halua tai odota muistamista, niin hienoa. Mua loukkaa, että mies ei muistanut mua mitenkään, vaikka itse muistin häntä kalliilla ja mieluisalla lahjalla isäinpäivänä, sekä myös pienellä lahjalla lapsen syntymän jälkeen.
kun poika syntyi.
Surullista...
eläähän sitä viikunoilla ja vedelläkin.
Juhliminen on väärin.
Lapsellekin kai opetat että hän on saanut sinulta jo lahjaksi elämän, tämän ainoan, pyhän elämän, ja että muita lahjoja on sitten turha odottaa.
Nykyinen mieheni ei sano mitään. Mulla on 7 lasta, eivätkä he välitä mitään tästä päivästä. Olen luuseri :(
mutta jotain pientä hänellä on tuolla pussissaan, kun siihen on ehdoton kielto koskea:)
Ja mieskin toi eilen äitienpäiväleivoksia (vaikka ei siis lapseni isä olekaan)
eka äitienpäivä ja mies veti ite viimeset leivätkin, se siitä aamupalastakin.