Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sokeritoukkia?

Vierailija
12.05.2012 |

Eli vastaan itse meillä on

ja mietinkin kuinka monilla muilla

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helkutti, onko ne sokeritoukkia, meillä on kans vessassa niitä. oikeen inhottaa mennä vessaan kun jok akerta joku livahtaa. olen kantapäällä tappanut ne. inhottavia todella.

Vierailija
2/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulla lapsuudenkodissa, rivariasunnossa. tosi ällöjä hyyh kerran yksi luikerteli jalkaa pitkin ylöspäin. onneksi sain reiden kohdalla kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt sen koommin kun rivitaloyhtiömme myrkytettiin tuholaistorjujan toimesta nelisen vuotta sitten. Kaipa niitä taas kohta alkaa ilmaantua. 

Vierailija
4/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko sokeritoukkien olemassaolo siitä miten hyvin tai huonosti kämppä on siivottu?

Vierailija
5/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaiketi riipu asunnon siusteydestä koska tulevat viemäreistä. Kaadan säännöllisesti kloritea viemäreihin jne jotta pysyisivät poissa. 

Vierailija
6/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, putkiremontin jälkeen katosivat koska asustelevat viemärissä.

Ennen putkiremonttia taloyhtiö yritti niitä myrkyttää, ei täysin tehonnut, mutta vähenivät.

Nyt kun on kaikki putket uusittu niin päästiimpäs niistä, onneksi.

Remontista on noin 5 vuotta aikaa.

Vierailija
7/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä on paljon, se on merkki kosteusvariosta.

Vierailija
8/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kun lapsi asui kotona ja hän välillä 'asui' kylppärissä Neidolla kuuraminen kesti ja kesti...  nyt kun on muutanut pois ja kylpyhuone pysyy kuivemapa, ongelma on poistunut.  Lattialämmitys on  ja kosteusvaurioita ei ole.

Vierailija
9/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vipelsi ok-talossa vessassa yksi sen jälkeen, kun mies tuli laivalta. Oli varmaan laivan kylppäristä livahtanut miehen matkalaukkuun kyytiläiseksi ja etsinyt täällä lähimmän viemärin. Kaadoin heti kaikkiin mahdollisiin viemäreihin kattilallisen kiehuvaa vettä ja sirottelin viemäreihin sisälle ja viemäriritilöiden ympärille lattiatasolle Baygonin muurahaismyrkkyä. Ei ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
10/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylppärissä niitä on yleensä! syynä sopiva kosteus jos niitä alkaa löytymään muualtakin on kosteusvauorio jo jossain olemassa! todennäköisesti viemärin vieressä laatan kulmanalla. seuraa mihin se luikertelee piiloon!

ja viemäreistä sen verran puhdistuksessa kannattaa kokeilla ruokasoodaa ja etikkaa se putsaa tukkeumat ja hajut eikä haise etikalle, mutta kyllä putsaa röörit :) kaada ensin ruokasoodaa ronskilla kädellä viemäriin ja kaada perään etikkaa ihan ronskisti huomaat kun se samantien kuplii/vaahtoaa. tuolla yhdisteellä pääsin eroon hajuista ja toukista

Vierailija
11/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on myös kuoriaisia. Vaikka kuinka listii ja siivoaa, niin niitä tulee lisää. Meinaa pää seota!!

Vierailija
12/22 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on ollut aiemmissakin asunnoissa. Vanhoja kerrostaloja Helsingissä. En ole tehnyt niille mitään, koska nekään eivät tee minulle mitään.

Vierailija
13/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sitten rakennettu talo. Niitä odotellessa...

Vierailija
14/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kiva yrittää ehtiä litistää ne ennen kuin ne ehtivät piiloon? Olen monesti miettinyt onko muilla samanlaisia tapoja sokeritoukkien suhteen?

Vierailija
15/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan niitä. hyi hitto mitä luikertavia niljakkeita.

Vierailija
16/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös yritän aina napata ne ennen kuin menevät piiloon. Ja nautin siitä, kun laitan myrkkyä, kun saa laskea montako niitä löytyy kuolleena.

Vierailija
17/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten ne saa litistettyä sormella.

Parhaimmat apajat ovat kun yöllä sytyttää valot kylpyhuoneessa, niin voi onnistua tappamaan useammankin.

Vierailija
18/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkkyäkin. Mistä sitä saa ja minkä nimistä se on?

Vierailija
19/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä purkissa on ötökän kuvia mihin tepsii, myös sokeritoukkiin, mutta eihän niit kaikkia saa kukistettua. Mulle riittää, kun saa ainakin väliajoin populaatiota vähennettyä. Yleensä kuolleita löytyy noin 10, eri kokoisia.

Vierailija
20/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt kämpissä joissa niitä on ollut pilvin pimein. Yöks...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän