Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla ketään uskossa olevaa? Pyytäisin ruokousta.. Olen väsynyt!

Vierailija
12.05.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä, usko ei ole tunnetta...joskus se toki voi tuntuakkin joltain, mutta se on enemmänkin tahdon ratkaisu. Tahdon uskoa Jeesukseen oman henkilökohtaisena vapahtajana tuntui minusta sitten miltä hyvänsä.

Jos uskominen takaisi ihmiselle elämän maanpäällä ilman sairauksia ja kärsimystä, niin jokainenhan täällä uskoisi.. Ei, meitä uskovaisia kohtaa monesti samat vaikeudet kuin kaikkia muitakin ihmisiä, erona vain se, että me tiedämme, että emme ole yksin vaan Jumala välittää ja on kanssamme myös vaikeissa hetkissä.

Rukoile, että Jumala täyttää sinun tarpeitasi, opettaa sinulle lisää itsestään..

Minä tulin 30 vuotiaana puolisoni jättämäksi ja ajattelin että en koskaan lapsettomuus ongelman vuoksi tulekkaan enää saamaan perhettä/lapsia. Mutta Jumala on uusien alkujen Jumala ja tänään minulla on ihana avioliitto ja syli täynnä lapsia.

kuten joku tuolla suosittelikin hakeudu alfakurssille, jossa opit uskon perusasioita ja voit mahdollisesti saada itsellesi ystäviä/rinnallakulkijoita.

siunausta elämääsi. Johtakoon Taivaan Isä askeleesi ja elämääsi!!

Vierailija
2/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs väsyttää?Mikä siis on rukousaihe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen siunausta!

Vierailija
4/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunu eri seurakuntiin, ollut välillä kirkkoon kuulumatonkin, mutta liityin vuosi sitten takaisin..

Kävin vapaakirkolla, helluntaikirkolla, valtakunnansalilla jne.. Mutta en tuntenut mitään! Enkö kelpaa Jeesukselle tällaisena?

Terveys on reistaillut, samoin raha asiat. Täytin talvella 30 vuotta, eikä minulla ole vieläkään puolisoa ja lapsia. Sukulaisillani on jo omat perheet, niin tämäkin syö minua ; (

Missä on Jeesus!? Mä en kauaa jaksa enää hapuilla.

Vierailija
5/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunu eri seurakuntiin, ollut välillä kirkkoon kuulumatonkin, mutta liityin vuosi sitten takaisin.. Kävin vapaakirkolla, helluntaikirkolla, valtakunnansalilla jne.. Mutta en tuntenut mitään! Enkö kelpaa Jeesukselle tällaisena? Terveys on reistaillut, samoin raha asiat. Täytin talvella 30 vuotta, eikä minulla ole vieläkään puolisoa ja lapsia. Sukulaisillani on jo omat perheet, niin tämäkin syö minua ; ( Missä on Jeesus!? Mä en kauaa jaksa enää hapuilla.

Sinä kelpaat Jumalalle ainoastaan juuri sellaisena kuin olet. Syntisenä ja epätäydellisenä. Joskus Jumalan vastaus on sellainen, että hän on vaiti. Hän kuitenkin on kanssamme joka hetki. Mikään muu ei ole niin varmaa.

Vierailija
6/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tule uskoon vaikka haluaisin? Silloin minulle sanottiin, ettei uskoontulo vaadi mitään erikoisia tunnetiloja tai ihmeitä. Riittää kun vain tekee ratkaisun ja uskoo. Kannattaa lopettaa erikoisten tunteiden odottaminen ja vaan päättää uskoa. Tämä auttoi ainakin minulla. Päätin olla uskossa ja aloin rukoilla paljon, lukea raamattua ja hakeuduin seurakuntaan. Aloin käydä Alfa-kurssilla (löytyy monista seurakunnista ympäri suomea, varmaan kaikista) ja sen jälkeen Raamattupiirissä. Kyllä niitä tunteita (Jumalan läsnäoloa ym.) ja ihmeitäkin sitten alkoi tulla.

Vierailija
7/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue alkuun rhonda byrne: salaisuus (the secret)

huomaat että voit itsekin muuttaa elämääsi. Jeesus auttaa sinua myös, ja mitä enemmän autat itseäsi, sitä enemmän häneltäkin saat apua.

Vierailija
8/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Room. 8:18-30

"18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.

19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.

20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan,

21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen."

22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;

23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.

24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?

25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.

26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.

28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.

Vierailija
9/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tule uskoon vaikka haluaisin? Silloin minulle sanottiin, ettei uskoontulo vaadi mitään erikoisia tunnetiloja tai ihmeitä. Riittää kun vain tekee ratkaisun ja uskoo. Kannattaa lopettaa erikoisten tunteiden odottaminen ja vaan päättää uskoa. Tämä auttoi ainakin minulla. Päätin olla uskossa ja aloin rukoilla paljon, lukea raamattua ja hakeuduin seurakuntaan. Aloin käydä Alfa-kurssilla (löytyy monista seurakunnista ympäri suomea, varmaan kaikista) ja sen jälkeen Raamattupiirissä. Kyllä niitä tunteita (Jumalan läsnäoloa ym.) ja ihmeitäkin sitten alkoi tulla.

Vierailija
10/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Jehovan todistajia? He eivät ole kristittyjä, karta heitä kuin ruttoa.

Haluatko seurata Jeesusta? Luovu siis kaikesta Hänen tähtensä. Myös omista toiveistasi ja tahdostasi. Jeesus kyllä tietää mitä sä haluat. Saat moninkertaisesti takaisin mistä luovut!

Luota Häneen.

»Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä. Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta menettää sielunsa? Millä ihminen voi ostaa sielunsa takaisin? Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.» (Mt. 16:24–27)

Ja miksi niin kadehdit perheellisiä, ei se heidän elämä ole mitään helppoa. Raamatun mukaan sinkuille on suotu melkoinen siunaus kun ovat siltä vaivalta säästyneet.

Vierailija
11/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue alkuun rhonda byrne: salaisuus (the secret)

huomaat että voit itsekin muuttaa elämääsi. Jeesus auttaa sinua myös, ja mitä enemmän autat itseäsi, sitä enemmän häneltäkin saat apua.

nimenomaan Jeesus haluaa että luovumme tarpomasta omia teitämme. Jeesus sanoi että Seuraa minua!

Vierailija
12/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh. 6:44: Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei ISÄ, joka minut on lähettänyt, vedä häntä.

Joh. 6:29: "Se on JUMALAN teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

Fil. 1:29: Teille on SUOTU se ARMO, että saatte uskoa Kristukseen

Ef. 2:8: Armosta JUMALA on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

Joh. 15:16: Ette te valinneet minua, vaan MINÄ valitsin teidät

Luuk. 24:45: HÄN avasi heidän mielensä ymmärtämään kirjoitukset.

Ef. 1:4-5: Jo ennen maailman luomista Hän on valinnut meidät Kristuksessa olemaan edessään pyhiä ja nuhteettomia Kristuksesta osallisina

Room. 9:16: Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että JUMALA armahtaa.

Room. 2:4: Etkö ymmärrä, että JUMALAN hyvyys johtaa sinut kääntymiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi