Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi on mustasukkainen minun ja hänen tyttärensä lämpimistä väleistä

Vierailija
10.05.2012 |

Tilanne on se, että mieheni sisko on minua yli 10 vuotta nuorempi ja olen pitänyt häntä vähän kuin pikkusiskona. Välimme eivät kuitenkaan ole olleet kovinkaan läheiset kuin nyt vasta kun miehen sisko on perustanut oman perheen ja saanut lapsia. Olemme luonnollisesti aika paljon yhteydessä, koska serkuksetkin viihtyvät keskenään.

Ongelmana on etääntyneet välit anoppiin. Hän on ihan selvästi mustasukkainen siitä, että olen jossakin asioissa hänen ainoalle tyttärelleen todella tärkeä. Hän loukkaantuu (eli alkaa töksäytellä asiansa), jos huomaa minun tietävän hänen tyttärensä harrastuksista tms. asioista enemmän kuin hän itse tai jos kuulee, että olemme olleet heillä kylässä, eikä häntä ole kutsuttu.

Minusta äidillä ja tyttärellä on ihan ok välit, tosin kyllä minusta tuntuu, että miehen sisko kertoo minulle paljon mielummin kaikenlaisista asioista.

No olen kyllä paljon iloisempi hyvistä väleistä miehen siskon kanssa kuin murheellinen anopin kanssa viilenneistä väleistä, joten ei tässä nyt kovin suurta ongelmaa ole. Mutta kunhan nyt kirjoittelin, josko jollakin muulla olisi tällaista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin uusi mies tekeytyy tärkeämmäksi henkilöksi mieheni isän (eli anopin ex-miehen) suvussa kuin mieheni on. Hän naureskelee, että ettekö tuotakaan tiennyt jne. Anoppi on siis tekemisissä ex-sukulaistensa kanssa. Uusi mies siis työntää mieheni syrjään, kun on kyse miehen siän puolen suvun asioista. Voikohan sinun anopistasi tuntua samalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla