Ei helvetti, en jaksa näitä miespettymyksiä!
Kiinnostun niin harvoin kenestäkään ja nekään ei sitten kiinnostu musta. Mua pelottaa etten koskaan löydä ketään. Tänäänkin kuulin yhden kiinnostavan valinneen toisen naisen. Luultavasti menee monta vuotta, että edes tapaan uutta kiinnostavaa :( Pelkään olevani loppuelämäni yksin.
Huominen töihinmeno pelottaa, itseasiassa tiedän jo että koko aamuherääminen tulee olemaan niin masentava. Nyt pitäisi vaan nopeasti päästä tästä yli.. Olen taas pitkään roikkunut kuin löysässä hirressä ja yrittänyt jo aikaisemmin päästä irti. Kuitenkin olen ikävä kyllä jaksanut toivoa että jos kuitenkin. Nyt sinänsä hyvä että tälle tulee stoppi, mutta että voi surettaa!! Ja miten ihmeessä selviän tämän viikon töissä.. :(
Kommentit (5)
ne miehet on, keistä kiinnostut? Jos kiinnostut vain yhdestä miehestä kerran viiteen vuoteen, niin on jopa todennäköistä, että se mies ei olekaan kiinnostunut sinusta. Se mies kun on siinä ajassa selannut kymmenen + potentiaalista naista. Jos etsit liian täydellistä? En mä ainakaan pysty enää rakastumaan kehenkään ihan hullaantuneena ja kuvittelemaan, että toinen on ihan täydellinen jne, suhtaudun miehiin aika realistisesti ja löydän montakin miestä, jonka kanssa voisin kuvitella seurustelevani..
juuri tänään suuressa pettymyksessäni laitoin sinne profiilin.. En kuitenkaan halua laittaa kuvallista, ettei kukaan tunnistaisi.. Jotenkin pelottaa vaan, että se on julma maailma.
Voi kun edes tietäisi koska olen päässyt asiasta yli.. Sitten voisi laskea päiviä siihen..
ja ihastukseen taidan tarvita sellaista rauhallista tutustumista, joten ei niitä uusia ihmisiä niin paljoa kävele vastaan... Myönnän että olen kyllä vaikea ja jtoenkin niin ujo miesten suhteen.
En antaisi ap:lle vinkkiä mennä etsimään sieltä onneaan. Tapasin siellä vasta miehen joka alkoi ahdistella parin deitin jälkeen. Kirjoitin kummallisesta deittikokemuksesta tännekin, en vain enää muista millä otsikolla, muuten nostaisin ketjun tähän varoitukseksi. Nyt olen lähestymiskiellon hankkimisen äärellä, asia jota en ole koskaan aiemmin joutunut elämässäni tekemään. Minulla on vihainen, piinaava, takertuva, sairas nettideitti riesanani.
Tyyppi joka vaikutti aluksi ihan normaalilta. Korkeakoulutettu, hyvä työpaikka ja iältäänkin jo reilusti keski-iässä.
jaksaisi enää yhtään pettymystä ja sitten sitä retkahtaa jälleen...
Tsemppiä sinulle. Helli itseäsi hyvin.
Ps. oletko koskaan kokeillut nettitreffi -palstoja? Minä olen, ja on siellä ollut helmiäkin seassa.