G: Erisorttia olevat naiset - vs. miehen ex.
Toisessa ketjussa kyseltiin miehen ex-naisten ulkonäköä, ja lähes kaikki olivat parempia kuin exät. ;D
Mutta entä jos exät on ihan eripairia sinun kanssa?
Mistä se johtuu???
Mieheni kaikki naisystävät ennen minua ovat olleet todella kauniita, oikein sellaisia herkän kauniin näköisiä, siroja, luonnonkauniita. :)
Vartaloltaan tooooodella laihoja, pitkiä ja myös hyvin, hyvin pienirintaisia. Parilla edellisellä ei itse asiassa edes ollut rintoja.
Minä taas olen todella isorintainen, mutta laiha (mutta kuitenkin muodokas, en siis mikään pitkä laiha, vaan sellainen treenattu, muodokas, laiha ja pyöreäpeppuinen ja todella isorintainen).
Muutenkin yleisolemukseni on todella näyttävä, rakastan että hiuksissa on väriä ja ilmettä, meikkaan paljon jne. ;)
Ja mieheni on aivan hulluna (edelleen 13-vuoden jälkeen) ennen kaikkea rintoihini. Hän ei muut tekisi kuin puristelisi ja hyväilisi niitä. Ihan ymmärrettävää. ;)
Mutta sitä en ymmärrä, että jos hän on niin tissimiehiä, niin miksi kaikki exät ovat olleet tissittömiä???
Aikoiaan kun tutustuimme, niin oli ensimmäiseksi kiinnittänyt kuulemma huomiota juuri minun rintoihini (ja lopetti seurustelusuheten exänsä kanssa minun takiani...).
Olen kyllä kysynyt syytä, muttei ole osannut sanoa. Ehkä oli aiemmin valinnut tyttöystäviä "äidin mieleen", eli sellaisia mitä on helppo viedä kotiin näytille!?!
Kommentit (3)
Miehen exät todella kauniita, vaaleita, pitkiä, erittäin huolella meikanneita ja pukeutuneita näyttäviä naisia. Minä olen tavallinen harmaavarpunen.
Olen joskus ihan mieheltä kysynyt että miten nyt tällaisesta innostui niiden kissojen jälkeen. Hänestä minä vaan vaikutin mukavalta ihmiseltä ja sellaiselta jonka lähellä on helppo olla, ja kun huumorintajukin meni yksiin niin ihastui. Ei sillä ulkonäöllä kuulemma ole sitten yhteisessä arjessa pidemmän päälle juuri mitään merkitystä, se ei korvaa yhteensopivuuden muita puutteita.
Sekä minun exät mieheen nähden, että miehen exät minuun nähden ovat olleet hyvin erinäköisiä, kokoisia ja erilaisia luonteeltaan!
Nykyisessä miehessäni ihaninta ulkonäössä on se, että hän on todella isokokoinen. Nykyinen on pitkä ja lihaksikas, edellinen oli lyhyempi, eikä muskeleista tietoakaan :D Ja aivan yhtä rakastunut olin hänen kanssaan.
Mulla ei ainakaan ole mitään standardia, millaisista miehistä tykkään. Se on se kokonaisuus, koko paketti, mikä ratkaisee. Minulle tärkeintä on se, että tunnen oloni hyväksi ja minulla on turvallinen olo miehen lähellä. Ensimmäistä kertaa elämässä koen näin vahvaa läheisyyttä jonkun toisen kanssa, eikä tässä ole ulkonäöllä mitään tekemistä.
Toisekseen, mielihalut muuttuvat iän myötä, vähän kuten lempivärit, ruoat jne!
Minä uskon enemmän kemioiden kohtaamiseen kuin ulkonäköön. Kun mietin omia seurustelukumppaneitani, niin kaikki ovat olleet erilaisia, kahta samanlaista ei ole ollut. Kai mullakin on joskus ollut päässäni kuva siitä, millainen unelmien mies olisi, mutta todellisuudessa sillä ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan se ratkaisee, kenen lähellä on hyvä olla. Ja jos sitten tulee ero, voi se uusi kumppani olla ulkoisesti aivan erilainen kuin ex, mutta lähellä on silti hyvä olla.