Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä palstaa lukiessa olen tullut siihen tulokseen häistä.

Vierailija
06.05.2012 |

Että sitten joskus kun menen naimisiin. Teen sen vaivihkaa maistraatissa jonka jälkeen juodaan kahvit kotona.

Ei tarvitse kenekään kitistä jonottamisesta, tarjoiltavista, tylsistä leikeistä ja ohjelmista. Häälahjasta nyt puhumattakaan.

Kitiskää rauhassa siitä, että miksi teimme sen salaa emmekä viettäneet kunnon juhlia, rikoshan sekin sitten on, ettei niihin juhliin pääse arvostelemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai rakkaat ja läheiset? Mun rakkaiden ihmisten puolesta mä voin vaikka olla ryöstämässä sulhasta, vaikka se on junteista junteinta, mutta olisin hyvin kiitollinen kutsusta ja iloinen häistä.

Jonkun tuntemattoman AV-mamman häihin jos saisin kutsun, en tykkäisi mistään, koska tälläkin av-mammalla on herne nenässä jo ennen juhlien alkua!!!

Vierailija
2/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kutsuu oikeasti tärkeät ja läheiset häihin, he ovat myös teidän "puolellanne". Sitä aidot ystävät ja läheiset ovat. Ei heille siis tarvitse mitään todistella ja he ovat onnellisia teidän puolestanne - ja myös iloisia häistänne, jotka ovat teidän näköisenne, vaikkeivät olisikaan tasan tarkkaan sellaiset, jotka he itse järjestäisivät itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tuntemattoman AV-mamman häihin jos saisin kutsun, en tykkäisi mistään, koska tälläkin av-mammalla on herne nenässä jo ennen juhlien alkua!!!

Eikös täällä joskus ole ollut sellainen AV-häät-ketju? Se oli aika hupaisa!

Vierailija
4/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on saanut kustun häihin on jonkun läheinen/sukulainen. Niin myös minä. Mistäs minä tiedän onko joku kutsutuista palstaileva mamma joka tulee tänne marmattamaan kutsuista.

Mutta tosiaan aikaisemmin olemme suunnitelleet vieraslistaa periaatteella 25 läheisintä kummaltakin. Emme saaneet edes sitä 25 per nenä täyteen. Enkä edes tiedä ollaanko joskus menemässä naimisiin. Kun ei se mikään pakkohomma ole. Mutta en voi muuta kuin ihmetellä näitä marisijoita täällä.

ap

Vierailija
5/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tää:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/855506/uusia_haateem…

Tässä parhaat vinkit AP:lle, jos kuitenkin erehdyt pitämään häät ;)