Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdelkaa miehiänne hyvin!

Vierailija
05.05.2012 |

Luin tuossa ketjua että mikä on miehesi inhottavin tapa ehdottaa seksiä. Kuuntelin tuttavan valitusta vuosia kuinka mies on inhottava kun ei ravistele pyykkejä, polttaa saunan jälkeen sikaria ym yhdentekevää ja nyt on kauhuissaan kun mies muutti pois. Tiedän aivan liian monta naista jotka haukkuvat miehen tavat, miehen äidin ja vaativat miestä osallistumaan kaikkeen tekemiseen juuri naisen haluamalla tavalla. Tiedättekö miksi minun avioliittoni on onnellinen nyt kun 16-vuotishääpäivä on ovella? Koska minä olen aina pitänyt miestäni ihmisenä ja hän minua. Ja tässä kohti pirttihirmu on valmis huutamaan että mutta eihän minun mies pidä minua ihmisenä. Minäpä väitän että kun todella kunnioitat puolisoasi, kyllä hänkin kunnioittaa sinua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä pointtisi. On ihmisiä, joille ongelmaksi riittää hammastahnatuubin vääränlainen puristustapa, eikä auta vaikka puoliso olisi kuinka hyvä ja sopiva ominaisuuksiltaan. Aina on valitettava jostain. Itse haluaisin, että mieheni suurimmat ongelmat olisivat tuota luokkaa, niin olisi ainakin helppoa löytää kriisissä olevaan suhteeseen apua: peiliin katsomalla. Mutta aina (usein) se syy ei ole naisessa (ja näitä juttuja lukiessa ja kuunnellessa voi vain todeta, että täysin itsekeskeisiä ja keskenkasvuisia miehiä on aivan liikaa kunnollisten naisten hyysättävinä).

Joten pidän toisaalta onnellisena asiana sitä, että naiset päästävät käsistään hyviäkin miehiä, niin onpahan kakkoskierrosta kaipaaville muutakin kuin sutta ja sekundaa tarjolla. Ehkä joskus jopa hyvä nainen ja hyvä mies kohtaavat toisensa ja voivat elää loppuelämänsä yhdessä toisiaan kunnioittaen ja vaalien. Sitä toivoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi