Tietääkö kukaan boozt.comista? Tilasin sieltä vaatteita
ja tulinkin toisiin ajatuksiin. Onnistuuko palautus niin, ettei hae koko pakettia?
Kommentit (6)
pakettisi on haettavissa kahden viikon ajan ja palautuu sen jälkeen lähettäjälle, jos sitä ei ole noudettu.
päivää ei tiedä etukäteen, yks kaks vaan tulee soitto että tuodaan pakettia. Tuovat sitten työpaikalle kun en tietenkään ole päiväsaikaan kotona.
En ole itse palauttanut, mutta olen ymmärtänyt nettikeskusteluista, että palautus toimii samalla tavalla eli otat yhteyttä toimituksen tuoneeseen kuljetusfirmaan ja ne hakee palautukset kotiovelta (tai varmaan myös sieltä työpaikan ovelta jos eivät halua iltaisin ajella kuten tämä mulle paketit tuonut ei halunnut) Sinänsä ihan kätevää, kun postitkin voi nykyisin olla ties miten kaukana.
"Me ja toimittajamme pyrimme parhaamme mukaan toimittamaan tuotteen/tuotteet sinulle 3-6 päivän sisällä.Heti kun lähetämme paketin varastostamme, lähetämme myös tilausvahvistuksen sähköpostitse sinulle. Sähköpostiviestissä on linkki minkä kautta pystyt seuraamaan tilausta. Käytämme Bring:ä kuljetusyhtiönä toimittaessamme Suomeen. Bring toimittaa paketin lähimpään postin toimipisteeseen. Kun paketti on noudettavissa postin toimipisteestä saat asiasta ilmoituksen tekstiviestitse"
"Me ja toimittajamme pyrimme parhaamme mukaan toimittamaan tuotteen/tuotteet sinulle 3-6 päivän sisällä.Heti kun lähetämme paketin varastostamme, lähetämme myös tilausvahvistuksen sähköpostitse sinulle. Sähköpostiviestissä on linkki minkä kautta pystyt seuraamaan tilausta. Käytämme Bring:ä kuljetusyhtiönä toimittaessamme Suomeen. Bring toimittaa paketin lähimpään postin toimipisteeseen. Kun paketti on noudettavissa postin toimipisteestä saat asiasta ilmoituksen tekstiviestitse"
Mutta en tiiä sit miks mulle toimitettiin nuo paketit ovelle asti kuljetusfirman kautta. Kaks kertaa oon tilannut.
T. 3 (vai mikä mun numero oli...)
ja kotiin ovat paketit tulleet. Soitto ja ovat tuoneet ja kun lähtenyt palautukseen ovat ottaneet postilaatikostamme. Ollut kätevää. :)
pakettisi on haettavissa kahden viikon ajan ja palautuu sen jälkeen lähettäjälle, jos sitä ei ole noudettu.