Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään kilttiä (oikeasti huoramaista) naista?

Vierailija
03.05.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole huoramaisia ;)

Vierailija
2/5 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana persoona. muttakun baarin jälkeen kaikki saavat hänen luotaan yöpaikan. kai kokee tällä tavalla olevansa haluttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa maksun?

Harrastaa seksiä useiden miesten kanssa?

Nauttii seksistä?

On villi sängyssä?

Harrastaa ylipäätään seksiä?

Pukeutuu miten itse haluaa?

Mikä noista (vai mikään) tekee naisesta huoramaisen? Vähän tarkennusta.

Vierailija
4/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävän kohdalla. mutta tosi asia on, että minä joka olen meistä "vilkkaampi ja flirtimpi" olen kuitenkin se joka menee yksin kotiin. Ystäväni on taas sellainen kiltinoloinen perusmamma mutta hänessä on sitten se toinenkin puoli joka aina välillä pulpahtelee esiin ;D virkistävää, se juuri tekeekin hänestä niin mahtavan- pinnan alla on paljon mitä ei näe ennenkuin oppii tuntemaan.

Vierailija
5/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana persoona. muttakun baarin jälkeen kaikki saavat hänen luotaan yöpaikan. kai kokee tällä tavalla olevansa haluttu.

Usko pois, nainenkin voi haluta ihan vain pelkkää seksiä ja melkein kuka tahansa munat omaava yksilö kelpaa. Varsinkin pienessä hiprakassa sillä munan kantajalla ei ole niin suurta merkitystä, pääasia että saa täytettä pimpsaan.

Vai onko sinun maailmassasi vain naisia, jotka uhrautuvat seksiin saadakseen siitä jotain (kuten läheisyyttä, hyväksyntää tms.)? Minun maailmassani naiset pitävät seksistä ja haluavat sitä välillä ihan vain seksin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi