harmittaa naapurin tyttö, jolla iso pottunokka,ohuet hiukset ja pienet silmät :(
ei maha koskaan löytää puolisoa.
on se elämä julmaa.
Kommentit (13)
aika riitä siihen, että ehtisin analysoida naapurin lasten ulkonäköä ja tulevaisuuden puolisoja. Enkä ainakaan kirjoittaa siitä tänne. Tämä viesti piti laittaa sen takia, kun tuo aloitus on niin outo. Nyt olisi käyttöä sille sanonnalle, että hanki elämä!!!!
Voit perustaa tyttöparalle nenäleikkausrahaston, joka kuukausi viiskymppiä sinne, niin tyttö pääsee sitten isona leikkaukseen ja jopas puolisokin löytyy! :)
Että siitäs saa, possukka.
Oletko savolainen?
Kuka nykyaikana enää miettii mistä päin Suomea joku on kotoisin, tai että vielä mieltää jotkut ominaisuudet vaan joillekin kuuluviksi??
P.S Olen 1/4 savolainen
Itselläni on iso kyömynokka, ohuet hiirenharmaat hiukset ja pienet siansilmät syvällä päässä. Lisäksi olen läski. On puoliso ja kaksi lastakin.
Oletko savolainen?
Kuka nykyaikana enää miettii mistä päin Suomea joku on kotoisin, tai että vielä mieltää jotkut ominaisuudet vaan joillekin kuuluviksi??
P.S Olen 1/4 savolainen, 1/4 karjalainen ja 2/4 pohjalainen. Millainen mä oon?
näin aikuisena on ihan liikaa tukkaa, vaikea laittaa
ku muutki nää typerät aloitukset. Lestoista ym.
Voi ku toivosin, että loputki ihmiset sais oman elämän kondikseen. eikö tarvi kaiken aikaa täällä aikaa kuluttaa muiden ihmisten haukkumiseen.
tuollaisia on suuri osa suomalaisista naisista.
Oletko savolainen?Oletko sä jotenkin vanhanaikainen vai maalta kotoisin? Kuka nykyaikana enää miettii mistä päin Suomea joku on kotoisin, tai että vielä mieltää jotkut ominaisuudet vaan joillekin kuuluviksi??
P.S Olen 1/4 savolainen, 1/4 karjalainen ja 2/4 pohjalainen. Millainen mä oon?
Savolaiset on juuri tuollaisia, pahanilkisiä muille.
ihan turhaan harmittelet. Ei elämä ole ollenkaan julmaa. Tuollaiset ominaisuudet eivät vielä kerro mitään siitä, miltä tämä tyttö tulee näyttämään aikuisena. Jokaisen aikuisen kohdalla nimittäin kokonaisuus ratkaisee, lopulta on ihan samantekevää, minkä muotoinen nenä tai millaiset silmät on. Ihmisen oma persoona, tyyli, yms. tekevät paljon enemmän.
Ja se taas tarkoittaa sitä, että se jolla on "oikeaoppiset ja klassisen kauniit piirteet, voikin olla tosi tylsän näköinen kulahtaneissa verkkareissaan tai jopa luotaantyöntävän näköinen yli-asiallisessa vaatetuksessaan, kun taas joku perunanenäinen tyyppi, jolla on kiinnostava tyyli, voi olla oikeasti paljon näyttävämpi ja jopa kauniimpi! Myös se, miten meikkaa ja VARSINKIN MILLAINEN KROPPA ON, vaikuttaa. Monen mielestä hyvä kroppa ja pottunokka on parempi kuin hieno nenä ja plösö ruumis.
Ja lopulta myös ihmisen asennekin ratkaisee. Joku tiukkapipoinen tyyppi, konservatiivinen nipottaja tai muuten vaan tylsä tyyppi ei vaan näytä hyvältä, vaikka tekisi mitä. Kun taas joku vähän mukavampi, kiinnostavampi, fiksumpi jne voi näyttääkin, vaikkei kaikki olisi fysiikassa ihan missiainesta.
Joten ihan turhaan harmittelet naapurin tytön puolesta - voi olla, että hän tuleekin olemaan aikuisena se "kaunis" nainen.
Oon suunnilleen kuvauksesi kaltainen ja vieläpä ylipainoinen ja onnellisesti naimisissa ja äiti. Aika usein ne kauniit just jää sinkuiksi, kun ne aattelee että heillä on varaa olla valikoiva... Sitten se juna saattaa kuitenkin jo mennä ohi.
Oletko savolainen?