mikä mulla on(alapääasiaa)
Iltapäivällä töistä tullessa huomaan aina, että sisempien häppäreiden välissä on aina jotain valkoista töhnää. Se lähtee rapsuttaessa ja sitä on paljon. Pesen alapäätäni iltaisin.
Kommentit (7)
Onko tää joku tulehdus vai normaalia?
Voiko se hiiva siis oirehtia vain häppäreiden välissä? Ei siis ole mitään vuotoa muuten. ap
tarvi olla mitään vuotoa. Esim. vaikka vaan kutinaa ja sitten juurikin sitä vaaleaa töhnää. Mars lääkäriin tai voithan kokeilla esim. Hiivaan tarkoitetulla salvalla, että alkaako helpottamaan.
Mulla vaan hiiva ei koskaan tuollalailla ole oireillut. Osaako joku vielä sanoa, että voiko niitä hiivalääkkeitä käyttää menkkojen aikana? Kohta pitäisi kuukautisten alka, ja mietin, että aloitanko heti, vai vasta kuukautisten loputtua. ap
Mulla oli jotain vulvodynian tapaista joskus ja pyysin siihen keltarauhashormonia lääkäriltä. Olin lukenut keskustelufoorumeilta että se oli auttanut monilla limakalvojen kuivuuteen. Kun aloitin keltarauhashormonin, niin mulla tuli tosi runsaasti sitä töhnää juuri tuohon kohtaan ja limakalvojen hirvittävä kuivuus loppui. Lääkärikin sanoi, että eiköhän se ole vain talieritystä kun ihmettelin että mikä mua vaivaa.
Ja mitenkään muuten ei oireillut, sekin puhuu tuon taliteorian puolesta.
vois olla ihan vaan hiivatulehdus.