Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen omistajat! Missä kissanne nukkuvat yönsä?

Vierailija
02.05.2012 |

Onko oma "peti" jossa nukkuvat, vai tulevatko viereen nukkumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun jalkoihin se yleensä tulee. Paras paikka on jos olen kyljellä, jalat koukussa, niin siihen peffan viereen.

Vierailija
2/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa petiä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinkin. ei sillä varsinaista omaa paikkaa ole. nukkuu usein tyttären tuolilla,sängyllä,lattialla tai takan päällä.ei meidän sängyssä kuitenkaan enkä usko että nukkuu tytönkä vieressä sillon kun tyttö nukkuu. jännä kissa siitä,ettei tykkää tulla vireen tai syliin laisinkaan vaikka tykkää paijailuista.

Vierailija
4/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon molemmat vetäytyvät yöunille. Illalla saattavat torkahtaa meidän viereen sohvalle tai sänkyyn, mutta painuvat lopulta siihen omaan petiinsä. :)

Vierailija
5/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään vakituista paikkaa. Ei tykkää olla sylissä, mutta viereen täytyy päästä nukkumaan :) Ihana otus.

Vierailija
6/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä se sitten sattuu simahtamaan. Yleensä keinutuoliin tai tähän tietokoneen äärellä olevalle tuolille. Tosin öisin se yleensä itse asiassa hiipparoi ja touhuaa omiaan eikä nuku.

Vierailija
7/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nukahtaa kun kissa kehrää vieressä.

Vierailija
8/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi kissa nukkuu lapsen huoneessa, joko nojatuolissa tai sängyssä, pienempi kissa nukkuu meidän huoneessa, joko hyllyn päällä tai sängyssä. Usein aamulla pienempi kissa on olohuoneen kaapin päällä ja vanhempi kissa vessan lavuaarissa :) Sieltä sitten katselevat aamuvuoroon lähtevää minua syyttävästi. Häiritsen aamu-unia vakavasti... :D

Vierailija
9/9 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissojen ei ole lupa tulla vanhempien makuuhuoneeseen. Nukkuvat useimmiten kiipeilytelineensä tasanteilla, olohuoneen nojatuolissa tai joskus pojan sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi