Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Truplien sunnuntaitrupattelut

20.11.2005 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi taas paljon ohjelmaa tiedossa, mutta ajattelin ensin tulla avaamaan päivän pinon. Yritetään tänään keskustella vähän eilistä vilkkaammin.

Ajattelin lähteä tänään siskon lasten kanssa katsomaan joulupukkia. Tampereella on tänään joulun avaus, josta alkaa sitten meilläkin joulun odotus. Tuntuu kyllä, että joulu ei ole vielä lähelläkään, koska täällä ei ole vielä yhtään lunta.

Vierailija
2/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista kiirettä taas ollut, joten eipä ole koneella tullut istuttua. Perjantaina kävin viimeistä kertaa työpaikalla ja täytyy myöntää, että eipä kauhean haikea olo edes tullut. Tietty vähän, mutta ehkä olin sitten aika väsynyt siellä kaukana käymiseen!?!?

Mekin olemme menossa katsomaan Joulupukkia ja pukkiparaatia niinkuin TIITIKKÄ:)

Tiitikkä: Nostan sulle hattua, että jaksat täällä käydä kirjoittelemassa. Kurjaa varmaan kuumeilla yksin:( Koittakaahan nyt vaikka vielä jutskailla asiasta miehen kanssa. Tietääkö mies ihan varmasti kuinka kova kuume sulla on?

Axe: Multakin pahoittelut negasta:( Toivon teille niin kovin plussaa koska muista hyvin omat tunteet keskemenon jälkeen...ainoa ajatus oli, että haluan vauvan-ja heti!

Neiti: Mullakin tuli kuopuksen kanssa ensin maitoa aivan suihkuamalla ja sitten se yhtäkkiä loppuikin niin, että poika alkoi hyljeksimään rintaa:( Jälkikäteen olen ajatellut, että mitenkähän paljon laihduttaminen vaikutti asiaan...kävin Painonvartijoissa silloin. Ethän sinä ole syönyt/juonut liian vähän?

Oma napa: Työpaikalla moni hämmästeli sitä kun mulla kuulemma maha niin alhaalla...:-0 Oiskohan se sitten oikeasti pudonnut kun olen itsekin ajatellut, että hengittäminen on helpompaa! Nyt on taas semmoinen olo, että aika matelee-plääh! Tulis jo joulu niin sitten ei ole enää pitkä aika vauvelin syntymään:)

Talvikki ja Allu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamullakin oli jo aikaseen valoisaa, kun on lunta maassa:)

Sori vaan ystäväiseni olen taas pahasti laiminlyönyt palstailua:/ Harjoittelu imee kaikki mehut ja vapaapäivät vietän palkkatöissä, joten hirveesti ei ole aikaa täällä käydä.

Teidän talokeskustelut sai taas mun rakennuskuumeen nousemaan:) Tai ei kai se minnekään oo laskenutkaan koskaan. Olis se vaan niin ihanaa löytää jostain sopiva tontti:) Ehkä sitä etsintää jaksaa sitte vähän paremmin kun muksu on jo isompi, nyt ei oikein enää houkuta näiden stressien päälle vielä ottaa asuntostressiä.

Nyt pitää rientää pihalle, vanhukset tuo mulle autonavaimet, mies kun ei ole vieläkään saanut vaihdatetuksi talvirenkaita:( Pitää sit ottaa mun auto seisonnasta käyttöön, kun siinä on talvinakit.

Hauskaa sunnuntaita

Katzu & niksu h25

Vierailija
4/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaita vaan kaikille! täällä helsingissä maa kuurassa ja pakkasta oli tunti sitten vielä lähes -7 astetta, nyt vaan -3c. pirtsakka ilma siis kuitenkin, ja ihanan kirkasta. pyykkiä pesen ja mietin matkaa, jälleen kerran.. pakkailen pikkuhiljaa. eilen lähdin prismaan ostelemaan joulupapereita ja teippiä sun muuta rekvisiittaa, sit kävin kummityttöä moikkaamassa. ihana oli nähdä sitäkin pitkästä aikaa. vaikka asutaan ihan lähekkäin niin ei tule vaan tavattua useammin, aina on jotain tai sit niin poikki et täytyy vaan lepäillä.

Millonkahan helsingissä joulukatu aukeaa, kuka tietää???

Miitsu jos asia sua oikeen rupee vaivaamaan niin miksi et menis ultraamaan ja katsomaan että kaikki kunnossa? Kuinkas kauan sulla oli siihen ekaan ultraan aikaa vielä? kyllä siellä varmasti on kaikki ok mutta oman mielenrauhasi vuoksi käy jos siltä tuntuu!

Vierailija
5/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsu: vaikka sulla ei kovin paljon oireita olekaan, ei se todellakaan tarkoita välttämättä tuulimunaraskautta. Tuulimunaraskaudessa voi olla ihan tavalliset raskausoireet. Mulla ainakin oli! Tosin tässä vielä vahvemmat. Voithan aina mennä yksityiselle varmistamaan tilanteen. Tosiasiahan on se, että eihän sitä voi tietää... kaikki on sinänsä mahdollista niin kauan kuin ultrassa on käyty ja tilanne nähty!

Talvikki: et siis ole palaamassa samaan työpaikkaan kotiolon jälkeen?

Käytiin eilen ostamassa meille nojatuoli imetystä ajatellen:)

On tämä jännää, jo 38.viikko menossa! Vauva valmis syntymään, voi mennä päivä tai kuukausi, kukapa sen tietäisi:)

Vierailija
6/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeessa olin, niin selviä enteitä täti jo etukäteen lähetteli, että enpä oikeestaan osaa olla ees kovin pettynyt.

Tässä kierrossa otetaankin sitten kaikki irti, kun ei ukkokaan pääse töihin karkuun just sillonkun sitä tarvitaan. Ja helpottaa mun laskutoimituksia, kun taas lyheni tuo väli niin tää oiskin sitten jo varmaan normaali 28. Sen mukaan ainakin elän ja aion taas tikutella.

Jouluisia tapahtumia on sitten monilla truplilla tänään!

Meidän pikkukunta järjestää tänään lapsille joulutapahtuman jossa esiintyy oikein sotta ja pytty orkesterikin! Elikkä sinne sitten iltapäivällä ihmettelemään!

Me testattiin jo pulkkamäki tänään vaikka lunta on maassa max 2 senttiä, ei oikein luistanut! =)

Oikein hauskaa sunnuntaita kaikille!

Vierailija
7/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta kotiuduttu, talvirenkaat auton alla ja tyttökin mökiltä lotiutunut -> ihanaa et perhe koossa ja kotona ;)

Käytiin hieman kts Kotkassa autokaupoissa oisko halvempaa ja tarjottaisiinko enemmän meidän omasta -> ei juurikaan :/

Tiitikkä, eihän sitä tosiaan tiedä jos vaikka mies tosiaan nyt suostuiskin jos ottais kissan pöydälle ja puhuis asiat halki?? Luettelet et nyt ootte naimisis jne jne. Ja ehkä suora kysymys siitä et kuinka kauan sun odottaminen on oikeesti miehellesi reilua, kun teillä selkeesti asiat kaikki järjestyksessä ;)

Miitsu, se np-ultra mun mielestä on vaan ne tietyt vkot jolloin sen voi tehdä/on paras tehdä kuten rakenneultrakin. Eli jos kovin mietityttää niin mene ihmeessä yksityiselle tarkastamaan tilanne. Mä näen ainakin tuossa omakustanteisessa ultrassa molemmat puolet positiivisena-> jos onkin tuulimuna/km niin ei tavallaan ole kauemmin raskaana kuin muuten olisi ja jos kaikki hyvin niin mikäpä sen ihanampaa kuin nähdä oma pikkuinen siellä polskuttelemassa =)

Mullakin tuulimuna ollut ja oireita kyllä oli mutta lievästi, ainakin tähän verrattuna kaikki on ollut lievempää, yök ;)

Neiti, elä turhaan itseesi soimaa maidonloppumisella vaikka ei se mukavaa olekkaan. Mähän menetin totaalisesti kolarin jälkeen toisesta rinnasta maidon ja poika hylki sitä vaikka kuinka aina trajosin sitä ensin jotta oisin mahdollisesti saanut maidon tulon takaisin mutta ei.

Ja tosiaan se painonpudottaminen ja se että lypsäminen tosiaan ei nostata sitä maitoa niin kuten imeminen voi toki olla syynä. Mutta hei, kuten muut edellä -> sä olet antanut muillekin maitoa ja omille, se on jo mahtava suoritus sinällään!!!! =)

Tai kokeile jos mies alkais imee tissejä säännölliseen jos se sais maidon tuoton lisääntymään *vitsi vitsi, huono sellainen* ;D

JoHelle, mun exä lähtee huomen Brasiliaan. Ja mun äiti ja mies lähtee tiistaina Thaimaaseen. Kaikki menee jonnekin paitsi me, yhyyyy!!!

Mirulii, sun tuomiset on ja ihan ok. Herkut ja namit uppoo varmasti aina ;)

Emmasanna, sulla tosiaan tuo synnytys voi olla hetkenä minä hyvänsä, mutta tosiaan pvästä kuukauteen haitarilla vielä kuitenkin ;)

Ootko tulossa pikkujouluihin????

Nyt meen oottaa ku mies palaa kaupasta -> meil ei ole ruokaa ja kamala nälkä ja heti oksettaa ku maha tyhjeneeeeee...

Marieela 9+0, viikko täyteen kymppiin!!!! =)

Vierailija
8/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu tänään liikenteessä. Käytiin anoppilassa syömässä ja sitten vähän huonekalukaupoissa katselemassa. Mut ei oikein iskenyt mikään silmään. Lähinnä kattelin sohvapöytiä ja ruokailuryhmiä. Illalla lupasin vielä lähteä miitsun kanssa jumpalle. Minä laiskimus sain edes sen verta itsestäni irti.

Huomenna onkin aikainen herätys, kun pitää poju viedä tarhaan jo ennen seitsemään. Miehen pitää mennä jo puol seiskaksi tontille vastaanottamaan talotoimitusta. Iltapäivällä sitten päästään muksunkin kanssa ihastelemaan taloa. Tai ainakin sitä mitä siitä on iltapäivään mennessä saatu kasaan.

piipalle pahoittelut tädistä. Mutta kiva, että tässä kierrossa puuhailu nyt sitten helpompaa. Jospas se nyt sitten tärppäisi.

Mutta nyt ruokaa pöytään.

Illan jatkoja toivotelee mirulii 8+3

Vierailija
9/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela kyseli olenko pikkujouluihin tulossa. Kyllä näillä näkymin. Tosin sillä varauksella, että jaksan.

Katzu: oletko pikkujouluihin tulossa? Olisi niin kiva sut tavata, kun vuoden päivät ollaan kirjoiteltu. Se on sentään jotain!

Äitini antoi harsoja mulle, jotka on pikkusiskoni jäljiltä. Eli vaippatavaraa riittää. Ei pitäisi siis kestoilun liian rankaksi käydä, kun on matskua niin paljon.

Täällä mun maha möyrii!!!!

Vierailija
10/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä äkkiä iski taas todella oksettava olo. Nyt sitte yritän vaihteeks nieleskellä ja ponnistella jotta sais edes patongin palat sisällä pysymään ;)

Hiljaista todella meillä tänään, ja nykyäänkin...

Me ollaan löydetty kai se elämä, sittenkin ;DD

Mutta meen jatkaa taas sohvalle. Pistäydyin vaan kts josko täällä jutut lentelis mutta ilmatila hiljaisena tällä hetkellä :)

M

Vierailija
11/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nukahdin sohvalle ja nukuin noin 3 tuntia.. :D kuinkahan sitä taas saa unta illalla.. tekis mieli mennä jotain leipomaan.

Emmasanna aika hurjaa että on saanut sun raskautta seurata täällä koko ajan, hieno juttu! ja ihan loppusuoralla olet! teillä taitaa olla kaikki hankinnat tehtyinä, enää se vauva puuttuu. kiva jos pääsisit pikkujouluihin!

marieela kiva että taas perhe kasassa :) mut se herra oksu sais ny jo juosta mettään!

Nekku mitenkäs siellä herra ja rouva marsuset? :)

Meillä on juteltu siitä vauva-asiasta ja sovittiin että jatketaan aiheesta matkan jälkeen, nyt nautitaan täysillä reissusta ja sit katsotaan uusiks kun molempien aivot on vähän tuulettunu. mieskin haluaa tosiaan vauvaa, vaikka heti, mut sillä vaan kova pelko selviämisestä ja työtilanteesta. mikä on ihan ymmärrettävää. keväällä selviää sen työtilanteesta taas jotain mut ei tietoo et missä vaiheessa. mulla se pahin pettymys asioiden käänteeseen menny ohi, toisaalta on jopa vähän helpottunut olo sit kuitenkin koska kyllä siinä kaikki jännittää ja pelottaakin niin ihana ajatus kuin onkin. mut sit taas on haikee olo kun on kaikki tulevaisuuden suunnitelmat miettiny sen lapsen kannalta.

MII mites teillä on asioiden laidat...? :)

*poistuu köökkiin*

Vierailija
12/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATZU, miten sulla voi olla jo noin paljon viikkoja??!!! *hämmästelee*

MIITSU: muistaakseni viikot 11-13 on parhaimmat np-ultraan... Tosin tämänkin suositus vaihtelee kuntakohtaisesti..

A kp39

Vierailija
13/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän sinnitellä idolsin tulokseen asti (tytön ja äiteen yhteinen juttu :D) mutta tiukkaa tekee. JA nyt muuten huomattiin miehen kans et aika ilta painotteiseks on menny tää mun oksentelu -> iltapahoinvointi siis voitolla.

Mutta nysse on moro!

Vierailija
14/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/size] [/color] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size]

[color=B03060] [b] TALVIKKI: [/b]

Mullahan ei ole maito vähentynyt, vauva vaan on alkanut niin paljon syödä että tuntuu ettei riitä. Kyllä täällä päivisin syödään, kunhan ehdittään :D

[b] PIIPAA [/b]

Pahoittelut tädistä!

[b]KATZU[/b]

Kiva kuulla kuulumisiasi. Ymmärrettäväähän se on kun sulla noin paljon juttuja on, ettei sitä aina ehdi. Mutta kivaa kun ilmoittelet :D

[b]MARIEELA [/b]

Tuo iltapahoinvointi oli mullakin, ei aamuisin niinkään koskaan. Helpotus säteitä~~~

[b]JOHELLE [/b]

Kiva kun pääsette tuulettaa aivoja :D

[color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/size] [/color] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size] [color=B03060] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=8B2252] [size=5] ♥ [/color] [/size]

Siis ette voi uskoa millainen päivä mulla on ollu!

Aamu alkoi hyvin. eilinen suursiivo näkyi ja oli ihana herätä puhtaaseen kotiin. Tämä tapahtui klo 8.00

vauva nukkui yhä, Nea katsoi muumeja kun tein aamiaista. Nea söi kiltisti kaiken. Sitten vauva heräsikin ja syötin sen (omalla maidolla).

Puin tytöt ja ei kun ulos ihanaan pakkasilmaan ja samalla kauppaan.

Kaikki meni hyvin, oli oikein rattoisa reissu. Vauva aloitti päikyt. Nea oli kiltti kuin mikä! ♥

Tultiin kotiin ja syötin Nean (vauva nukkui ulkona) ja laitoin unille. 5 minuuttia ja se NUKKUI!

Siinä sitten tiskasin astiat ja kun olin juuri lopettanut, vauva heräsi kuin tilauksesta. Syötin (omalla maidolla!) ja sitten se jäi hymyillen sitteriin ♥ Otin kupposen mammateetä jota ostin.

Nea sitten heräsi, 2h nukuttuaan pirteänä ja otimme jälleen suunnan ulos. (pysyypähän kämppä siistinä) ja reilu tunti siinä hurahtikin. vauva nukahti toisille päikyille.

Tultiin sitten kotiin, vauva jäi nukkumaan ulos ja syötin nean taas. klo oli 19.00 kun pistin Nean kylpyyn ja sitten piirtelemään hetkeksi. vauva heräsi taas kuin tilauksesta ja syötin (omalla maidolla!) ja sen jälkeen aloin Neaa syöttää.

hammaspesu, pottailu ja pehkuihin neiti. 15 minuuttia ja se nukkui. vauva tankkasi vielä 250ml mun maitoa ja nukahti!!

Suihkuun, kynttilät palamaan ja iltapalaa, kurkku+lehtisalaatti salaattia, porkkanoita, tummaaleipää siivu chili-paprika kevytlevitteellä, kalkkunaleikettä ja suolakurkkua ja perunapurjosalaattia.

Lasillinen glögiä johon pikku tilkka vodkaa (niin ettei edes kunnolla maistu) ja jälkkärinä mulla edessä itsetehtyä kevyttä suklaarahkaa.

Pisteenä iin päälle:

Mun ei ole tarvinnu antaa korviketta kuin se yksi kerta! joten vielä mennään lypsäen. Mamma tee todella auttoi!

voi tytöt, jos mul ois kamera niin pistäisin kuvan. Siisti, raikas kämppä, kynttilät ja tunnelma.

palkinto siitä että pyöritän arkea täällä.

En muista milloin olisi ollut näin hyvä olo. vain mies puuttuu ja senkin saan keskiviikkona ♥

Tälläsiä kun olis kaikki päivät niin ehdottomasti 3.s lapsi perään ;) tosin, jos kaikki päivät olis tätä, ei varmaan osaisi arvostaa tätä.

Minä päätän raporttini. :)

T:neiti21 kera 2 iki-ihanan tyttösen