Paljonko pudottaisit painoa
Paljonko pudottaisit painoa jos olisit mitoissa 165 cm 78 kg. Pitäisitkö itseäsi lihavana noissa mitoissa?
Kommentit (7)
kiitos vastauksestasi. Lihasta on paljon olen harrastanut kilpaurheilua koko ikäni sekä ollut kuntosalilla töissä vuosia. Lihasta löytyy ja olen nyt 2 viikkoa harrastanut liikuntaa päivittäin sekä noudattanut diettiä. Paino on tippunut 2 viikossa 6,2 kg. Paino nousi sairauden sekä sairaalassa olon vuoksi. Eli pohja on hyvä ja pudotus mallillaan, mietn lähinnä millaisena muut näkee tai ajattelee minun painoiseni näyttävän :)
Onnea odotukseen :)
ja laihduttaisin ehkä johonkin 65 kiloon.
Olen 5cm lyhyempi ja painan 25kg vähemmän. En tiedä paljonko pudottaisin, ainakin 10kg.
haluaisin pudottaa n. 20 kg ja kyllä, pitäisin melko pyöreänä...
Ja painoa tällä hetkellä 85,2kg.
Ja pidän itseäni lihavana. Pullukkana.
Itse laihdutan ja tähtään painoa sinne 60kg:n tietämiin.
Kyllä minä sinun asemassa tiputtaisin 15 kiloa ainakin.
En tiedä, millainen rakenne sulla on, ja miten paino "sopii" sulle, mutta olisit painoindeksin mukaan normaalipainoinen, jos laihduttaisit 10 kiloa.
Muuta ruokavaliotasi terveellisempään ja lisää liikuntaa sekä salitreeniä.
Olen sinua sentin lyhyempi ja painan normaalisti noin 56kg. Nyt olen raskaana joten muutama lisäkilo tullut.
Jos et lihasmassaa halua lisätä yhtään niin normaalipaino lienee jossain 54kg tietämillä. Näin ainakin minulla oli ennen ensimmäistä raskautta kun en liikuntaa/ salia harrastanut.
Peili kertoo parhaiten.