Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jogurtti

19.11.2005 |

Voiko 10 kk ikäiselle antaa ihan tavallisia jogurtteja vaikka niissä on sokeria??? Mä olen antanut vaa maustamatonta hedelmäsoseen kera ja huonosti uppoaa. Muutaman kerran olen antanut maistiaisia mansikkajogurtista ja se ois herkkua, mut voiko sitä antaa???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen joskus antanut ns. tavallista jogurttia, mutta neuvolassa suosittelivat sitten tuota maustamatonta ja siihen hedelmäsosetta ja tarvittaessa ihan itse lisättyä sokeria joukkoon. Tavallisessa jogurtti purkissa on kai noin 8 sokeripalaa (saa korjata) ja itse et varmaan lisäisi sokeria maustamattomaan versioon läheskään niin paljon. Kannattaa kokeilla jos pieni sokerin lisääminen auttaa. Itse olen myös sekoittanut ainekset suhteessa puolet ja puolet tai puolet jogurttia ja kokopurkki hedelmäsosetta. Lisäksi sitten 1/2 tl sokeria. Alas on mennyt ihan kivasti. Lisätään jogurtin osuutta sitten kun makuun on paremmin totuttu.

Vierailija
2/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän samaan yhteyteen kysyisin, onko jollain tietoa miten esim. piltin jogurttiruoat on valmistettu. Purkissa lukee, että voi antaa 5-6kk, mutta eihän normaalia jogurttia voi vielä tuon ikäiselle antaa. Vaiko???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne Piltin neuvontaan ja kysyin samaa. Vastasivat, että ne jogurtit tehdään äidinmaidon korvikkeesta. Eli saa antaa pienelle syötäväksi..

Vierailija
4/4 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika ,kohta 6 kk, tykkää kovasti niistä vauvojen jogurteista. Ainoa miinus on kallis hinta.