Toi Jesse on ällö.
Kommentit (14)
mutta hei KAU-HEE mikä BIISI!!! Hirveetä ylimakeeta imelää kornia shittiä! KENEN biisi tää oli? Hyi ---sanaton...
:O
mut ei oo joo kauheen monipuolinen. Mikä hyvä hidas biisi suomalaisista biiseistä on vielä kuulematta?
mut ei oo joo kauheen monipuolinen. Mikä hyvä hidas biisi suomalaisista biiseistä on vielä kuulematta?
:D :D :D
Paras,miksi tarvitsee olla monipuolinen?Tätä haluan kuunnella ja koskettaa minua joka ikinen kerta kun laulaa.
Sinä et vain ole tarpeeksi kypsä kestämään ja hyväksymään ihmisten erilaisuutta etkä varsinkaan herkkyyttä.
Ja sopi Jesselle itsellekin koska menettänyt juuri äitinsä.
mutta hei KAU-HEE mikä BIISI!!! Hirveetä ylimakeeta imelää kornia shittiä! KENEN biisi tää oli? Hyi ---sanaton...
:O
On vähän epäreilua pyytää muilta kilpailijoilta monipuolisuutta ja yllätyksiä kun Jesse veisaa noita virsejään. En jaksaisi levyllistä kuunnella.
Paras,miksi tarvitsee olla monipuolinen?Tätä haluan kuunnella ja koskettaa minua joka ikinen kerta kun laulaa.
mutta ei se vastaa kysymykseen kuka on tehny noin hirveen biisin. eikä se äidin menettäminen tee siitä yhtään sen parempaa biisiä. oli järkyttävän hirveä. piste.
Sinä et vain ole tarpeeksi kypsä kestämään ja hyväksymään ihmisten erilaisuutta etkä varsinkaan herkkyyttä.
koska en pidä yhdestä laulajasta? Hänkö on se mittari? Ei siis osunut. Mutta muut saavat olla ihan mitä mieltä tahansa. Eivät kaikki pidä samasta kuin minä. Tai sinä. -ap
niin läpinäkyvällä tavalla ilmi, se paljasti sinut.
Rautalangan vääntöä; sen ettei jostakin esim artistista pidä voi tuoda esille monilla eri tavoin, se että tituleeraa jotakuta "ällöksi" ei ole kovinkaan kypsä tapa suhtautua toiseen ihmiseen.
koska en pidä yhdestä laulajasta? Hänkö on se mittari? Ei siis osunut. Mutta muut saavat olla ihan mitä mieltä tahansa. Eivät kaikki pidä samasta kuin minä. Tai sinä. -ap
jees mut eiks se osaa laulaa muuta kuin slovareita? Ei kauheen monipuolinen.