Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähärilikat tahtovat shoppailla työajalla ja roudaavat pyörätuolivammaisia Hulluille päiville.

Vierailija
20.04.2012 |

Mahtaa olla vammaisella nautinto ihmispaljoudessa istua pyörätuolissa toppavaatteissa ja kuumissaan.

Ja tuskin asenteet vammaisia kohtaan paranevat, kun pissislähärit roudaavat pyörätuoleja ryhminä entisestään ahtaille kulkuväylille ruuhkaisessa tavaratalossa.

Pissikset voivat shoppailla omalla ajalla. Missä on lähärin työmoraali?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät täynnä mammoja hyökkäysvaunuineen ja lähäripissiksiä "ulkoiluttamassa" pyörätuolissa istuvia vammaisia.

Mahtoi olla kiva "ulkoilureissu" 5 rullatuolin joukkueella.

Vierailija
2/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilan raivaamiseen kuin lastenvaunut. Parhaat on kaksosten rattaat!

"POIS TIELTÄ VOITTEKO YSTÄVÄLLISESTI VÄISTÄÄ, NÄETTEKÖ TÄÄLTÄ TULEE VAMMAINEN!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo, et voi olla tosissasi? Kävikö missään kohtaa mielessäsi, että ehkä kyseessä on vammaisen itsensä tahto? Vai kuvitteletko, etteivät vammaiset halua koskaan käydä hulluilla päivillä?

Itse olen monestikin ulkoiluttanut pyörätuolipotilasta vaikka ja missä (mm. ostoskeskuksessa) ja AINA on ollut kyseessä potilaan halu mennä sinne, ei minun!

Vierailija
4/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmisvilinässä.

Vierailija
5/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhkissa. Ja ne vammaiset olivat alaikäisiä, tuskin niillä edes rahaa oli mukana. Pissislähärit halusivat shoppailla työaikana.

Vierailija
6/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miespuoliset vammaiset haluavat ulkoilemaan hullujen päivien meikkiosastolle ja pyöriä siellä koko päivän, vaikka vaipat tarvitsisivat vaihtamista. Minkäs teet hoitajana, joskus on otettava hoidettavan toiveet huomioon.

Vierailija
7/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, jolta puuttuu pyörätuoli, on pyörätuolivammainen.

Vierailija
8/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on ilmiannettu!

Vierailija
9/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on ilmiannettu!

Vierailija
10/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillesi oikeaan ruokaan, etkä hulluille päiville.

Vierailija
11/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen, joka ihmettelee hulluilla päivillä – tai missä tapahtumassa tahansa – käyviä pyörätuolinkäyttäjiä, on pahasti päästään vialla.

Vierailija
12/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kotimainen alle 3 e kilo, porkkanat kotimaiset 1e pussi, mikroruuat 1e kappale, lihaa ja pakasteita halvalla.

Lasagne-kit kastikkeineen ja pastalevyineen 5,5€

On sitä ruokaakin sossunrahoilla hulliksilta ostettu.

Vierailija
13/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ruodata sinne kauppaan 10. Yks tai kaks sinne tänne, mutta rullatuolikorisjoukkue vois mielellään shoppailla ainakin hajaantuneena eikä joukko-osastona.

Vierailija
14/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitaja ja juurikin vammaistyössä ja kyllähän nuo retket ostareille on ihan suunniteltuja ja mukaan lähtevät vain halukkaat.

Mielenvirkistystä kaikki!

Vierailija
15/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitaja ja juurikin vammaistyössä ja kyllähän nuo retket ostareille on ihan suunniteltuja ja mukaan lähtevät vain halukkaat. Mielenvirkistystä kaikki!

Ostariretkenne varmaan tavaratalon johtajankin mielestä olis syytä hoitaa niin, ettei pyörätuoliporukka tuki ahtaita käytäviä kulkemalla porukoissa.

Ja kahvilaanhan ei tunnetusti mahdu kuin 5 pyörätuolityyppiä ja muut maksavat asiakkaat saavat odotella ettei vammaisille tule paha mieli.

Hajaantukaa, kanssakulkijat kiittävät.

Vierailija
16/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on samat tunteet ja tarpeet kuin muillakin ihmisillä.

Ovat saattaneet kovastikin haluta lähteä hulluille päiville shoppailemaan. Heilä on yhtä suuri oikeus lähteä ostoksille haluamanaan päivänä kuin kenellä tahansa ihmisellä.

Vierailija
17/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilan raivaamiseen kuin lastenvaunut. Parhaat on kaksosten rattaat!

"POIS TIELTÄ VOITTEKO YSTÄVÄLLISESTI VÄISTÄÄ, NÄETTEKÖ TÄÄLTÄ TULEE VAMMAINEN!!"

että kuka tahansa voi vammautua. Sinäkin.

Saadaanko sinut sitten lukita semmoiseen hoitolaitokseen mistä ei koskaan pääse ihmisten ilmoille?

Vierailija
18/18 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aikoinani vammaisten hoitoKODISSA töissä jossa asukkailla oli rivarissa oma koti. Heillä oli omat rahat joilla he ostovat omat ruuat ja omat vaatteet. Ja kyllä nämä ihmiset olivat mukana näillä kauppareissuilla. Valitsivat itse ruokansa ja vaatteensa. Kävivät jopa suurilla markkinoilla.

Häpeän ap:n puolesta. Asennevamma on pahin vamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän