ensimmäinen ajotunti autokoulussa ja iski jo kammo
kaduttaa, että menin autokouluun. en pitänyt yhtään ajamisesta. autokoulu on kuitenkin jo maksettu enkä kehtaa peruuttaa sitä.
ahdistaa ahdistaa ahdistaa. hieman arvelin, että minulla saattaisi tämmöinen pelko olla. en uskaltanut aikoinaan lasketella ja vihaan kaikkia isoja laitteita. olen 33-vuotias ja tämmöinen nynny
Kommentit (5)
se nyt vaan on hyödyllinen taito.
Kasvun paikka nynnerölle.
ja suoraan sanoen vitutti koko touhu. sanoin siitä suoraan ajo-opettajalle niin osasi suhtautua kivasti. riippuu tietty opettajasta. kyllä siitä selvisi vaikkei siitä ikinä oppinutkaan millään tasolla pitämään ja aina ajotunnille lähtiessä olin kiukkuinen kuin ampiainen ja sain raivareitä ilman syytä.
silkkaa paskaahan tuo on. mutta kyllä se omalla painollaan siitä silti menee lävitte. pianhan se on jo ohi.
vapaaehtoisesti en kyllä rattiin mene vieläkään, enkä todellakaan hyvillä mielin. eikä musta mitään hyvää kuskia tullut.
ei kaikkien tarvii tykätä samoista jutuista. mä en pidä autoilusta.
nyt, ajotaito on todella hyödyllinen omata. Opit vielä pitämään siitä vapaudesta ja riippumattomuudesta jonka kortti ja auto sinulle tuo, usko pois!
Nythän ope on vielä vastuussa ajamisestasi, joten turha stressata. :)
Paitsi että mulla vielä 2.vaihe edessä, ja jännittää niin paljon sinne mennä, kun en ole paljoa ajanut.. :( Haluaisin ajaa, mutta kun jännittää jännittää! Eikai siitäkään eroon pääse(jännityksestä siis) kuin ajamalla...