Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helv... menee hermo tohon naapuriin!!!

Vierailija
19.04.2012 |

Keksii sanomista IHAN joka asiasta.

Nyt tuli huutamaan kiroillen naama punaisena, kun mies vaihtaa renkaita.

Milloin ei saa vieraat jättää autoa vieraspaikalle (koska siihen on kätevää kasata lunta; viis siitä, että vieressä on metsää ties kuinka paljon, jonne me kaikki muut yhtiössä sen lumen kippaamme), milloin ei saa vaihtaa renkaita oman asunnon edessä koska "tästä ei mahdu nyt kulkemaan, onko vittu pakko vaihtaa tässä kulkureitillä renkaita, täh? Menisitte tohon pihaan vieraspaikalle vaihtamaan!"

Eli nyt siinä vieraspaikalla sais sitten olla, ainoa vaan, että hänen oma autonsa seisoi vieraspaikalla ja muuta paikkaa vaihtaa renkaat ei ole, kun oman asunnon edessä (josta ei siis autolla edes ajeta, vaan ohi kävellään. Tilaa on 1,5 m auton vieressä.) ellei halua tukkia koko autoiluväylää muilta yhtiön asukkailta.

Mitä tollaselle pitää vastata?

Mies oli vaan, et juu, mä kyllä nää renkaat tässä vaihdan, kun ei muuallakaan tilaa ole...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen auto on vieraspaikalla?

Metsään ei saisi lunta viedä, mutta miten vaan..

Vierailija
2/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käskisin painumaan vittuun ja pudottaisin paskaa postiluukkuun. Jos siis tuota on jatkunut jo pitkään. Sen ymmärrän että kaikilla on huonoja päiviä ja mielipide-eroja mutta tuo nyt on silkkaa vittuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan vastanut samalla lailla, on ihan älyttömän pitkäpinnainen.

Itse olisin varmaan sanonut että no kannattaisko harkita laihduttaa, jos et puolentoista metrin rakosesta mahdu enää kulkemaan. Ja mitäs jos pidät huolen ihan vaan omista asioistas.

Siis näin epäkohteliaasti, jos oikeasti valittaa jatkuvasti turhasta. Itsellä on kokemusta samanlaisesta naapurista, joka kävi myös pimputtelemassa ovikelloa ja kertomassa mielipiteitään milloin mistäkin. Lämäytin oven nenänsä edestä kiinni, kun totesin että turhalla asialla taas ollaan. Sinne jäi oven taa papisemaan. Jälkeenpäin olen kuullut että ko. ihmisellä oli mielenterveysongelmia, eli varmaan vaan huomiota halusi.

Vierailija
4/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen naapuri.

Oikea luuseri ja sosiaalipummi.

Selkä muka niin huonossa kunnossa ettei voi töissä käydä, kaiket päivät duunailee mitä kummallisempia asioita. Korjaa autoaan autotallissa, laatoittaa pihaa ym ym

Urputtaa naapureille ja penskoille ties mistä.

Vierailija
5/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen naapuri.

Oikea luuseri ja sosiaalipummi.

Selkä muka niin huonossa kunnossa ettei voi töissä käydä, kaiket päivät duunailee mitä kummallisempia asioita. Korjaa autoaan autotallissa, laatoittaa pihaa ym ym

Urputtaa naapureille ja penskoille ties mistä.

Mistä tiedät mitä hän tekee päivisin ?

Vierailija
6/8 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä hulluja oikein sikiää? Missäs ne renkaat olis pitänyt vaihtaa, kun herran auto seisoi vieraspaikalla...hohhoijaa. Ko. naapurilla on ilmeisesti todella tylsää, kun jaksaa moisesta kirnuta.

Vierailija
7/8 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen iltapäivällä joskus kahden jälkeen tuli naapuri soittamaan ovikelloa aika hyvässä humalassa jonkun viherkasvin kanssa. Avasin oven ja kysyin että no mitäs? Rouva nakkasi kukan mun käteen, laski koirat ulos (karkasivat) ja nappasi mun 5kk vauvan mun toisesta kädestä/kainalosta...

Hetki meni ennen kuin edes tajusin mitä tapahtui. Nakkasin kukan pöydälle ja otin vauvan pois tältä henkilöltä ja sitten eikun vauvaa pukemaan ja laittamaan vaunuhin (tällävälin rouva kävi tutkimassa koko meidän talon) ja sitten koiria etsiskelemään. Sanoi vielä että mitä sinä niitä koiria, anna niiden juosta. Sanoin että ompa kiva kun juoksevat auton alle kun eivät ole tottuneet.

Ollaan siis vasta muutettu tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi