Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdistaa pelasin RAY pelejä tänään 100e.

Vierailija
19.04.2012 |

Harmittaa tulot on niin pienet, mitenkähän pärjään loppukuun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun pelasin 10e. Mutta eipä se ole mitään verrattuna sataseen, onneks.

Vierailija
2/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko addikti? Vaikee kuvitella tollasta kun ei itseä vähempää vois mikään pelaaminen kiinnostaa. Mieluumin istusin vaikka koulussa kun pelaisin yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ota yhteyttä esim. Peluuriin. Älä jatka pelaamista, vaikka se ei olisikaan vielä ongelman tasolla.

Vierailija
4/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite just kotiutin betsafelta 500e.laitoin pelitilille 30e ja voitin ihan mukavasti:) innostuin nyt elämäni ekaa kertaa pelailemaan netissä kun sain s.postiin mainoksen jostain ja olen nyt kahden vko.n loman aikana laittanut yhteensä pafin ja betsafen tileille rahaa 143e ja kotiuttanut yhteensä 1890e! Että nyton hyvä lopettaa tämä peliura kun on huipulla vielä ja siirtyä johonkin "terveellisempään" harrastukseen!

Vierailija
5/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmasti kamalalta. Kehottaisin myös ottamaan yhteyttä äkkiä johonkin ongelmapelaajien tahoon, vaikka tuo Peluuri. Älä ainakaan mene enää peliautomaattien lähelle. Äläkä nyt kieriskele syyllisyydessä, se satanen meni jo. Toivon sinulle kaikkea hyvää, toivottavasti pääset pelaamisesta! Ja saisit nukuttua yösi.

Vierailija
6/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tulot on niin pienet, mitenkähän pärjään loppukuun?

Nyt olen hävinnyt sen summan, harmittaa vietävästi!

Vierailija
7/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet 10 000 velkaa ja asut jossain sillan alla. Siihen asti jatkat vaan samaan tahtiin, jaksa uskoa vaan aina siihen että voitat..not!

Vierailija
8/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta rehellisesti ottaen se voittaminen on niin ihana tunne, että sitä voiton tunnetta odottaessa laittaa mielihyvin haisemaan vähän isommankin summan.

Voi olla hyvä tunnistaa, että se voittamisen tavoittelu ja siitä seuraava kireys ja maaninen pyrkimys ei ole oikeasti mikään itselle hyvää tekevä juttu. Mutta koukuttavaa se on.

Vierailija
9/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelasin Veikkauksen nettipelejä, voitin jopa 20e mutta hävisin ne saman tien. :( Se oli ainoa kerta kun pelasin jopa noinkin paljon, se häviäminen tuntui todella pahalta.

Mutta ap:lle voin sanoa, että onneksi tajuat tilanteen tuossa vaiheessa! Toivottavasti haet myös apua.. Aivan toinen tilanne olisi jos joutuisit ottamaan pikavippejä tai lainaamaan perheeltä/sukulaisilta/ystäviltä pelataksesi, ja pian huomaisit olevasi parikin tonnia tappiolla. Satanen ei ole vielä mitään muuta kuin hälyttävä merkki!

Vierailija
10/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite just kotiutin betsafelta 500e.laitoin pelitilille 30e ja voitin ihan mukavasti:) innostuin nyt elämäni ekaa kertaa pelailemaan netissä kun sain s.postiin mainoksen jostain ja olen nyt kahden vko.n loman aikana laittanut yhteensä pafin ja betsafen tileille rahaa 143e ja kotiuttanut yhteensä 1890e! Että nyton hyvä lopettaa tämä peliura kun on huipulla vielä ja siirtyä johonkin "terveellisempään" harrastukseen!

Voisit kyllä käyttää vähän järkeäsi! Tai mennä provoilemaan muualle kuin oikeasti ongelmien kanssa painivan ketjuun..

Vierailija
11/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kyllä käyttää vähän järkeäsi! Tai mennä provoilemaan muualle kuin oikeasti ongelmien kanssa painivan ketjuun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme