Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvät imetysliivit ja mistä tiedän minkäkokoiset ostaa?

Vierailija
16.04.2012 |

Eli netistä tilaisin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla Lumingerien laskurilla mikä se oma koko suunnilleen oikeasti on.

http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290

Itsekin käytin ennen kokoa 85C. Tilasin kuitenkin lumingerien avustuksella imetysliivit kokoa 80G, jotka olivat täysin oikean kokoiset. Käytin siis aikaisemmin täysin väärän kokoisia liivejä :)

Vierailija
2/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä suomalainen nettikauppa on huippulaadukas ja liivit on kaunoiita ja edullisia!Kuppeja löytyy!Neuvovat myös kokoetsinnässä tosi hyvin!koklaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut Lumingeriltä myös, mutta jos on tosi epävarma koostaan, kannattaa mennä netin sijaan liikkeeseen.

Ostin ekat imetysliivit Changelta ja tosi hyvää apua sain sovitukseen.

Vierailija
4/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halvempia ja yhtä hyviä kuin kalliit Anitat ym. Koko muuttuu jatkuvasti ja imetysliivejä pitää olla monet, koska maitoa ja puklua tulee ja hikoiluttaa.

Vierailija
5/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jättikokoja. :(

Vierailija
6/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt 8kk vauvan kanssa ihan normaalit a-kupit, mutta loppuraskauden aikaan olivat hieman isommat. Ekat pari viikkoa synnytyksestä rinnat olivat järkyttävät, ehkä c-d-kupit. Ostin yhdet isommat liivit, joihin turvonneet rinnat mahtui, ja parit pienemmät, lisäksi muutamat h&m.n imetystopit, joita olen eniten käyttänyt, ilman imetysliivejä siis. Ne on todella käteviä kun niiden kans voi käyttää normaaleja trikoopaitoja ja imettää nostamalla paitaa.

Olen huomannut että alussa kannattaa suosia ohuita tekokuituliivejä, koska maitoa valuu ja roiskuu, joten tekokuitu kuivuu nopeammin kuin puuvilla tai topatut liivit.

Vierailija
7/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja itsekin ostin liivit Lindexiltä, yhdet liiviliikkeestä.

Kaarituelliset ei sovelly yökäyttöön, joten niitä en ole ostanut. Puristavat ja ahdistavat liivit voivat aiheuttaa tiehyttukoksia ja jopa rintatulehduksen.

Vierailija
8/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamless mallin puolesta. Varsinkin jos olet ostamassa jo etukäteen, niin tämä malli on hyvä! Ja ovat niin mukavat, että voit käyttää niitä myös yöllä (ja varsinkin alussa, kun maitoa alkaa tosissaan tulla, niin yöliivit ovat pakolliset tai koko sänky lainehtii maidosta).

Joskus olen kuullut sellaisen vinkin, että kun kokeilet liivejä päällesi (raskaana vielä siis) niin kuppiin pitäisi mahtua rinnan lisäksi vielä toisen käden nyrkki. Näin liivit sopivat vielä maidon noustuakin. Mutta tuo malli, jota kehuin on sellainen joustava, eli voit ottaa sen käyttöön jo loppuraskauden aikana ja silti sopii vielä kun tissit on täynnä maitoakin. Ja niitä myydään monessakin (netti)kaupassa, googlaa.

Vierailija
9/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamlessiä kannatan minäkin. Aivan mahtavat. Niissä on varaa tissien kasvuun ja itsekin käytin jo raskausaikana. Ovat niin mukavat, että käytän vieläkin niitä, vaikka en enää imetä.

Vierailija
10/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy bravadon seamlessia, jota siis kannatan minäkin. oli muitakin imetysliivejä, mutta en käyttänyt mitään muita kuin bravadoja, koska olivat mielettömän hyvät.

Vierailija
11/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravadon puolesta puhun minäkin.

Juuri kävin viikonloppuna ostamassa uudet :)

Vierailija
12/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pehmeät ja tulevat.. Niitä myös ihanissa väreissä Nyt alessa http://www.ratkiriemu.fi/index.php?act=viewCat&catId=2

Vierailija
13/16 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen liivit on ihan kamalat! Itse ostin Annellan verkkokaupasta Sophie imetysliivit, joista tykkään kovasti. En ole kyllä löytänyt yhtäkään laskuria, joka antais oikean koon. Annellan liivitkin piti ensin vaihtaa, ennen oikean koon löytymistä. Mutta Sophie oli toooosi ihana! Kokoni on muuten pieni, 65GG! Liikkeellä oli nettisivuillaan hieman juttua imetysliiveistä http://www.annella.fi/index.php?page=1056〈=1

Näitä liivejä kannattaa ainakin kokeilla. Taitavat olla Panachen nuo Sophiet.

Vierailija
14/16 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ennen lapsen syntymään halvimmat "markettiliivit" mitkä löysin. Kooksi vaitsin kaverin ohjeen mukaan yksi koko isompi kuin mitä loppuraskaudessa (eli ennen 75B ostin 80C). Olivat ihan hyvä hätäapu ekan viikon ja sitten kävin ostamassa laadukkaampia sopivampia, kun oltiin vauvan kanssa kotiuduttu (oikea koko minulle oli merkistä riippuen 75C tai 75D)

Vierailija
15/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Nursing bra shopista. Hinta puolet halvempi kuin suomesta ostettuna/tilattuna. Ja toimitus oli nopea vaikka tuli briteistä, toimituskulut oli yhden punnan. Tilasin siis Bravadon seamlessit tuolta. 

Vierailija
16/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli changen liivit joita käytin ekat pari viikkoa. Sitten kyllästyin koko imetysliiveihin ja käytin ihan tuikitavallisia liivejä. Mikä kumma siinä on niin näppärää, että yhdellä kädellä näprää hakasia kiinni, kun tavallisista rinnan voi vaan pullauttaa ulos ja lapsen suuhun? Ekan pari viikkoa rinnat oli kyllä järjettömän turvoksissa ja riittävän isot imetysliivit ihan tarpeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi