Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähäri

Vierailija
16.04.2012 |

ja viime yön olin töissä. Haluatko kysyä jotain =)?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajuus noussut hattuun? Olivatko lääkelaskut vaikeita?

Vierailija
2/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen lähäri,joka aloittää tänään neljän yön yökötyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tottakai lähärin titteli nousee hattuun jokaisella arvonsa tuntevalla lähärillä. Työn tähtihetkiä on paskan pesu klo 4 aamulla vastaan tappelevalta ikihongalta. Lääkelaskut ei ole vaikeita. Vanhuspuolella teen töitä ja yö oli kohtalaisen kiireinen, mutta pysyipähän hereillä =D.

Vierailija
4/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt näitä hommia, kuin vasta vuoden. Vielä ei vituta tai ahista =).

Vierailija
5/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole kuin 1 tai 2 yötä kerrallaan. Joskus kun tekee tuon 2 yötä, niin tuntuu se toinen yö ehkä helpommalta.. Mutta en osaa sanoa, miten pihalla olisin neljän yön jälkeen. Koita jaksaa!!

Vierailija
6/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 yötä peräkkäin oli minullekin liikaa. Olin sekaisin kuin seinäkello monta viikkoa sen jälkeen :)

se lähäri, joka aloittaa tänään yöt.

Vietä mukavat vapaat jos sulla on sellaisia yövuorojen jälkeen.

Ei meillä ole kuin 1 tai 2 yötä kerrallaan. Joskus kun tekee tuon 2 yötä, niin tuntuu se toinen yö ehkä helpommalta.. Mutta en osaa sanoa, miten pihalla olisin neljän yön jälkeen. Koita jaksaa!!

Vierailija
7/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedän työpaikalla käy lääkäri kerran viikossa ja sekin on nainen. En siis saa munaa. Muiden työpaikkojen puolesta en osaa sanoa. Ei kait niillä ole aikaa nussia, kun henkilökuntaa vähennetään koko ajan?

Vierailija
8/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan kuuloinen asenne oman työhön ja potilaisiin, näkyy taatusti otteissa kuinka arvokkaasti/ äyskien heitä käsittelet.

Vierailija
9/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihva yh joka juo, polttaa ja haisee?

Olen hoikka, hyväntuoksuinen, poltan ja joskus vedät perseet olalle.

Vierailija
10/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava provo.

Vierailija
11/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan kuuloinen asenne oman työhön ja potilaisiin, näkyy taatusti otteissa kuinka arvokkaasti/ äyskien heitä käsittelet.

Olet väärässä. Paska sitä paitsi on paskaa vaikka sen miten päin ajattelisi, olen pahoillani.

Vierailija
12/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paskaduunista puhuu ne, jotka ei hoitoalan työtä tee.

se toinen ketjun lähäri

Vierailija
13/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 yötä peräkkäin oli minullekin liikaa. Olin sekaisin kuin seinäkello monta viikkoa sen jälkeen :)

se lähäri, joka aloittaa tänään yöt.

Vietä mukavat vapaat jos sulla on sellaisia yövuorojen jälkeen.

Nyt on peräti 2 vapaata ja pelkkä ajatuskin tuntuu mukavalta =).

Vierailija
14/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stereotypiaa lähihoitajista.

Olen työpaikalla, jossa on 90 työntekijää ja niistä 4 on lähäriä ja yksi lääkäri, sekin nainen. Tosin puolet lähihoitajista on miehiä...

Vierailija
15/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan oikein hyvin. Huolehdin liikunnasta ja levosta + mulla on ihana perhe ja loistavat työkaverit =).

Vierailija
16/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitan lähihoitajaksi opiskelun monimuoto-opiskeluna. Eli kerran viikossa käyn tunneilla, muuten opiskelen kotona. Työssäoppimista on sitten pari viikkoa myös jossain vaiheessa. Opinkohan mitään?

Opetellaanko lääkelaskuja jokaisessa lähihoitajakoulutuksessa vai riippuuko suuntautumisesta? Mä pääsin nippa nappa nelosilla ja vitosilla lukion matikankurssit läpi :/

Vierailija
17/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituista siis 13 ja heistä 7 miehiä.

se toinen lähäri tästä ketjusta

Olen työpaikalla, jossa on 90 työntekijää ja niistä 4 on lähäriä ja yksi lääkäri, sekin nainen. Tosin puolet lähihoitajista on miehiä...

Vierailija
18/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitan lähihoitajaksi opiskelun monimuoto-opiskeluna. Eli kerran viikossa käyn tunneilla, muuten opiskelen kotona. Työssäoppimista on sitten pari viikkoa myös jossain vaiheessa. Opinkohan mitään?

Opetellaanko lääkelaskuja jokaisessa lähihoitajakoulutuksessa vai riippuuko suuntautumisesta? Mä pääsin nippa nappa nelosilla ja vitosilla lukion matikankurssit läpi :/

Opit varmasti. Uskoisin, että työharjoittelut ovat teilläkin 5-7 viikkoa ja siinä ajassa kyllä oppii asioita. Lääkelaskuja tulee, oli suuntautuminen mikä tahansa. Olet kuitenkin saanut lukion läpi?? Mä en ole käynyt lukiota ja peruskoulun vitosen matikalla lääkelaskut läpi. Ei ne ole vaikeita, huolellinen täytyy tietenkin olla. Lääketenteissä on yleensä 3 lääkelaskua, eikä saa olla yhtään virhettä, kuten ei mielellään myöskään työelämässä lääkkeitä jakaessa. Hyvin sä sen vedät =).

Vierailija
19/19 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aiemmin tässä ketjussa kommentoineelta. Pisti vaan silmään taas että puhutaan asioista, joista ei oikein mitään tiedetä. "Kolmas lähäri"