Kiva blogi alullaan, mitä olette mieltä?
Kommentit (16)
Tämäntapaisia blogeja vain valitettavasti on pilvin pimein.
Kuvapäiväkirja, kikkailua, ei muuta. Wannabe-taiteilijan tekemä.
Käsityöhenkinen. Tulee varmaankin kuvaamaan paljon sisustustaan (supertyylikäs) ja käsitöitään.
Muista kuitenkin, että blogin sisällökis tarvitaan muutakin kuin kukat.
Mulle on ainakin ihan sama, mitä kuvissa on, jos teksti vilisee virheitä.
Mutta mä harvoin kyllä kiinnostun blogeista jos niissä on pelkästään kauniita mutta merkityksettömiä kuvia. Pitää olla jotain sisältöä kuten vaikka käsityövinkkejä.
Mutta mä harvoin kyllä kiinnostun blogeista jos niissä on pelkästään kauniita mutta merkityksettömiä kuvia. Pitää olla jotain sisältöä kuten vaikka käsityövinkkejä.
Siis blogi ei ole omani vaan ystäväni. Saa nähdä mitä kaikkea hän keksii. Käsityöihminen kyllä on, että varmasti niitäkin esittelee, mutten tiedä jos ihan vinkkejä..
Mene ja tiedä, vaikka yllättäisikin. :)
ap
Ihan kivoja kuvia, mutta emmä niitä jaksa katella. Pinterestissä on makeempia.
Alku ei ainakaan vaikuta yleisesti kiinnostusta herättävältä. Tuollaista oman elämän raportointia. Ihan kivaa sinällään, jos olisi vaikka serkun tai kaverin blogi, lukisin varmasti.
Muuten blogin ulkoasu on minun makuuni liian söpöstelevä. Tällaisia mahtuu 20 tusinaan. Otsikko tosin kauniisti laadittu kuvineen, mutta jo blogin nimi on sellainen, että ei tulisi klikattua sen perusteella, jos vaikka bloglovin'issa törmäisin siihen. Nimestä siis jo henkii sellainen "eiks mun elämä oo ihquu"-asenne.
Ja onhan se ihanaa, jos oikeasti on! Mutta kun usein nuo tuollaiset blogit on kovin asetelmallisia ja tekemällä tehtyjä.
Säilytä tuo kuva ja laita nimeksi vaikka Ennen myrskyä tai Rankkasadetta luvassa, tms. uteliaisuutta enemmän herättävää.
Blogista tulisi mielenkiintoisempi, jos vaikka kertoisit, mitä konkreettisesti sille pelargonille teet, jos vaikka otat istukkaita, tms. Siis oikein kuvasarjalla. Näin minunlaiselleni kasvitumpelolle se olisi mielenkiintoista informaatiota.
Samoin jos kertoisit parhaat vinkkisi lattian pesuun, sekin herättäisi enemmän mielenkiintoa, kuin tieto, että jahas, pesit sit tänään lattian.
Olisi mahtavaa, kun tulisi vaihteeksi sisustusblogi, jossa ei olisi teemana tämä nyt suosittu sarjatuotantomeininki eli white-on-white ja maanläheinen juuriharjamaisuus!
Hyvää jatkoa blogille!
Munkin kaverilla oli satiaisia kun ostin apteekista satiaisshampoota, varmaan kauppias usko.
Paljon on aina tapahtumia kavereilla, ei itellä. Oi mikset voi sanoa olevasi itse tuon blogin tekijä?
TYLSÄ, MATKITTU, SISÄLLÖTÖN
Ihan kivoja kuvia, mutta emmä niitä jaksa katella. Pinterestissä on makeempia.
Ihan samat ajatukset täällä, ei mitään syytä palata toiste.
Mutta saisi blogilla joku punainen lankakin olla. Tai ehkä se on kuvien esittely?
Ihan kivat kuvat, ihan kiva ulkoasu. Bloggaajalla ei taida olla hirveästi sanottavaa? En keksinyt kenelle blogi on suunntattu ja miksi blogi on olemassa. Et saanut minusta lukijaa.
Ja ei niin kauhean valkoista. Taas.
mutta ei mitään sisältöä. Tekstiin pitäisi panostaa rutkasti lisää sekä laadussa että määrässä, jos mielii saada lukijoita.
Toivottavasti tästä ei tule sellasta minäminäminäblogia. Vaan että blogistalla on oikeasti omia ideoita ja ajatuksia.