Lue keskustelun säännöt.
Jauhekorvikkeen teko ja säilytys
15.04.2012 |
Jouduimme ostaa purkillisen Nutrilonin Ha-jauhetta, koska käyttämämme korvike oli kaupoista loppu ja muut eivät käy vauvallemme.
Eli voiko kerralla keittää vuorokauden vedet valmiiksi ja laittaa vaikka jääkaappiin odottamaan käyttöä vai pitääkö yksi annos kiehauttaa kerralla?
Tuntuu vaivalloiselta keittää joka kerta yhden annoksen verran.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kauanko vesi pysyy ns.steriilinä jääkaapissa?