Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avovaimo koukussa toiseen apua?!?

Vierailija
14.04.2012 |

Yhteistä taivalta takana lähes kolme vuotta. Sain kuitenkin juuri selville, että hän arpoo minun ja toisen miehen välillä. Tapasivat juhlissa, en tiedä tarkalleen mitä siellä tapahtui, luulen kuitenkin etteivät panneet. Kun hän seuraavan kerran tapaa tämän miehen hänen asenne on "jos jotain tapahtuu niin tapahtuu." Ilmeisesti hyvin ihaatunut mieheen, näkee jopa uniakin tästä. Haluaisi yrittää kanssani myös kuitenkin.

Mitä tehdä? Tapaus on tosiaan ensimmäinen laatuaan suhteessamme. Onko tämä normaalia vai kannattaako itse jättää hänet ja jatkaa omaa elämää. Olen reilu parikymppinen. Auttakaa... Ei ole vitsi..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt miettiä, että oletko valmis jatkamaan suhdetta luottaen toiseen jos avovaimo sinut valitsee ja oletko valmis hylkäykseen jos lähtee toisen miehen mukaan?

Kuulostaa vaan todella julmalta pitää sinua varalla kun nainen käy kokeilemassa olisiko toinen mies parempi. Tuosta vois päätellä, ettei avokki paljon sinua arvosta.

Entä jos valitsee tällä kertaa sinut, miten käy seuraavalla kerralla? Käykö niin, että saat elää pelossa odotellen milloin vaimo ihastuu taas toiseen.

Itsetuntosi takia lähtisin itse tilanteesta pois enkä jäisi odottelemaan josko puolisolle kelpaisin. On niin väärin pitää toista varalla odottamassa kun etsii sitä jotain parempaa. Kunnioitus tuosta suhteesta kyllä naisesi puolelta puuttuu täysin. Luulis että 3 vuoden jälkeen toisesta välittäis sen verran ettei tee noin.

Lähde pois suhteesta ja etsi ihminen joka arvostaa sinua, eikä pidä hätävarana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä