Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri

Vierailija
12.04.2012 |

Olemme tässä viime päivinä miettineet mieheni kanssa lapsemme kaveria ja kyläilyjä. Nykyään tämä kaveri on tulossa meille jatkuvasti kylään, mutta ei kutsu vasta vierailulle tms. Kysäisin tässä yksi päivä, että voisiko lapseni tulla kyläilemään, mutta tämä ei kuulemma kaverin äidille sovi. Lapsemme on ujo ja kohtelias, eikä puhu rumia sanoja (näin tämä äiti on monet kerrat kehunut minulle suoraan, kun olen kysynyt, osaako lapseni käyttäytyä).

Lisäksi meitä ihmetyttää jatkuvat puheet mm. siitä että siinä perheessä ei saa riittävästi ruokaa ja olisi meillä jatkuvasti jääkaapilla. Tämän perheen kaikki lapset ovat melko laihia.

Ei varmaan ole kovin normaalia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetulleita ruokapöytää. Ne kaikista laihimmatkin yleensä syövät oikein kunnolla ja ottavat lisääkin. Ovat myös kärppänä paikalla jälkkäreissä sun muissa herkuissa. Joku joskus kyseli silmät pyöreinä, että saako oikeasti ottaa lisää. Näiden lasten äidit selittävät aina, että lapset ovat niin huonoruokaisia eivätkä syö mitään ja mä mietin, että minkälaista ruokaa niille lapsille oikein tekee, jos ei ruoka kelpaa. Yleensä kun se oman äidin ruoka on sitä parasta.

Vierailija
2/2 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka lapsi syökin, mutta ihmetyttää tälläiset puheet lapsen suusta. On pari kertaa sanonut, että on syönyt vain koulussa, kotona ei ollut lämmintä ruokaa. On tämän lapsen mukaan hyvin yleistä kuulemma.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi