Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku onnistunut pääsemään eroon onnistumisen pelosta? Miten?

Vierailija
11.04.2012 |

Tää on viemässä mun elämän vähitellen täysin karille. Nytkin pitäisi tehdä töitä ja olen täysin lamaantunut. Netistä löysin tällaisen kuvauksen joka sopii niin hyvin:

Some people seem to fear both success and failure simultaneously. This can be a very difficult situation to be in, as every choice that the person makes must be weighed against these fears. It is entirely possible for someone in this situation to become paralyzed with indecision, unable to make any choices at all.

Suurin ongelma on se mitä tapahtuu kun onnistun... Esim. viimeisin projekti meni kaikin puolin todella hyvin, silti siitä seurasi aivan älytön sisäinen paniikki taas kerran ja oikein tunnen miten vähä vähältä, kerta kerralta olotila vain pahenee :(. Esimerkiksi tein yhden ison jutun, joka meni oikein hyvin. En jännittänyt etukätee tai itse tilanteessa juurikaan, pahin seuraa aina jälkeenpäin. Hyvin menneen työn JÄLKEEN en saa unta, olen aivan paineessa päiväkausia ja seuraavan jutun aloittaminen tuntuu täysin mahdottomalta! En käsitä oikeasti... Tuntuu siltä että jokin osa sisälläni menee ihan sekaisin siitä että asiat menee hyvin. Mitä ihmettä tällaiselle voi tehdä? Kun kerran ei toimi se että kohtaa pelkosi ja pääset siitä yli. Mun pelko vaan kasvaa siitä kun kohtaan sen. Kerran olen vuoden terapiassa yrittänyt näitä asioita setviä, mutta ei ollut apua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi