Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löydän elämälleni suunnan eron jälkeen?

Vierailija
09.04.2012 |

Olen eronnut jo kolme vuotta sitten. Olen suht onnellinen, edelleen sinkku ja aion vielä ollakin jonkun aikaa. Ero on lähestulkoon käsitelty. Ainoa asia, joka vielä vaivaa, on puuntakaa tulleen eron aiheuttama hylätyksi tulemisen ja huonommuuden tunne. Mutta kai sekin ajan mittaan siitä...

Mutta enempi nyt on ajatukset sekaisin, enkä tiedä mihin suuntaan tätä elämää rakentaisi. Mitä haluan elämältäni nyt, en tiedä.

Miten saisin elämääni jonkun selkeämmän suunnan ja löytäisin uuden identiteettini eron jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1599182/olen_rukoill…

ja tuo mulle sitten kaupasta maitoa. On päässyt loppumaan.

Vierailija
2/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaskohan aika. Mielekkäät harrastukset ja mielekäs tekeminen ainakin mitä se sitten onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kehunut sisältöä.

Vierailija
4/6 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä koostuu erilaisista osa-alueista, joiden kimppuun kannattaa käydä yksitellen. Lopulta tajuaa, miten kaikki vaikuttaa kaikkeen ja osa-alueet tukevat toisiaan. On työ, ystävät, perhe, harrastukset jne. Kun erosin itse 12 vuotta sitten, vaihdoin asuinpaikkaa ja työtä. Myöhemmin oli voimia tavata jo ystäviä ja aloittaa uusi harrastus. Kun siihen riitti energiaa, jaksoin jo lähteä nettitreffeille. Ei sieltä prinssiä löytynyt vuosiin, mutta itsetunto parani huimasti. Huomasin, että kelpaan muillekin. Sitä kautta alkoi elämä pikkuhiljaa hymyillä ja tuli positiivisia kokemuksia aina vaan lisää sekä töissä että yksityiselämässä. Nyt on uusi avioliitto ja perhe, mutta myös ihan erilainen itsetunto, kuin oman yllätyseroni ja hylätyksi tulemiseni jälkeen. Se voi viedä vuosia, mutta asia kerrallaan! Älä rakenna itsetuntoasi pelkästään parisuhteen varaan, täällä on paljon muutakin nähtävää ja koettavaa.

Vierailija
5/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tuon tekstin - ihan meni vilunväreet.

Minulla siis IHAN samanlaisia ajatuksia, paitsi että erosta on aikaa 4 vuotta ja edelleen "ajelehdin" ilman suuntaa...

Tsemppiä sinulle !

Vierailija
6/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain yksi ihminen. Koko maailma ei ole päättänyt, että et kelpaa. Sillekin yhdelle, joka sinut hylkäsi, kelpasit paremmin kuin useimmat ihmiset - useimpien kanssahan emme lainkaan seurustelisi.

Tätähän sen on; välillä tulee jätetyksi ja välillä on itse se joka jättää. Eli miksi huonommuuden tunne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan