Vanhat parit: kuinka usein ja paljon te tunnette isoja rakkauden romanttisia tunteita?
Tiedän kyllä, että rakkkaus ja liitto on enimmäkseen sellaista arjen kumppanuutta, ja siksi kai Hollywood-tähdet niin usein eroaakin, koska eivät osaa rakastaa muuta kuin sitä rakkauden tunnetta, joka kai tutkimusten mukaan kestää 6kk-2 vuotta... Sitten alkaa kriisit, joista pitäisi jotenkin pääst yli kypsempään uhrautuvaan rakkauteen joka enemmän usein tahtoa ja sitoutumista kuin kauheesti fiilistä.
Mutta silti haluisin kysyä, onks täällä pareja, jotka vielä 10, 20, vuoden jälkeen jne. ihan oikeasti ovat palavasti rakastuneita, että pitävät päivät pitkät kädestä, seksi on tulista jne...
Kommentit (4)
mutta 6 vuotta ollaan oltu naimisisissa ja edelleen se on sellaista palavaa rakkautta kaikilla herkuilla. Tällaisena se varmaan jatkuukin, en näe mitään syytä miksei. Mieheni on todella ihana ihminen, katselen ja koskettelen häntä mielelläni, nautin hänen seurastaan. Yhdessä ollaan koettu paljon, vaikeitakin asioita, mutta hyvin meillä niistä huolimatta (tai ehkä jopa niistä johtuen) menee. Tunnen itseni etuoikeutetuksi.
mutta vähintään viikottain.
Iskee se ravisteleva tunne, kun on vaan niin onnellinen toisen olemassaolosta.
Voi tulla kesken työpäivän kamala ikävä tai kotona vaan jää katsomaan miestä pää kallellaan että "ihan oikeasti tuo on MUN mies".
Miehellä on edelleen tapana jäädä katsomaan mun nukkumista, jos se herää ennen mua.
Seksissä on ollut muutamia lama-kausia, jotka on liittyneet sairauksiin ja lasten vauva-aikoihin, mutta niiden jälkeen on aina alkanut uusi kuherruskuukausi. Ylipäätään seksi paranee edelleen vuosi vuodelta.
Nyt pitkän ajan jälkeen rakastan edelleen miestäni, mutta rakastan myös sitä elämää mikä me ollaan yhdessä luotu.
14 vuosi nyt meneillään.
Kuherrellaan ja ollaan kuin vastarakastuneet ja usein tuntuu että olen niin rakastunut mieheeni että sydäntä raastaa. Seksiä on myös paljon. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.
mutta rakkautta ja intohimoa paljon! Yhdessä vasta 15 vuotta ja odotan innolla kaikkea ihanaa mitä vielä yhdessä saadaan kokea.